- 22.10.2021 13:47
"Türkiye'nin en çok yatırım yapan belediyesiyiz"
İzmir Ekonomik Kalkınma Koordinasyon Kurulu toplantısında Başkan Tunç Soyer, İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin iki yılda 9,9 milyar liralık yatırımla Türkiye'de en yüksek oranda yatırım yapan belediye olduğunu söyledi. 6 ayrı güzergahta 26 milyar liralık raylı sistem yatırımının yapım, ihale ve proje süreçlerinin devam ettiğini dile getiren Başkan Soyer, İzmir trafiğine nefes aldıracak çalışmaları da sıraladı