- Gündem
- 22.04.2025 00:45
Beymen CEO’su Elif Çapçı, 60 milyon liralık yatırımla hayata geçirdikleri mağazada 187 kişiye iş imkanı sağladıklarını belirterek, “Mimari tasarımda Ege ve İzmir’e özgü malzemelerle süslemelere ağırlık verdik” dedi
ÖZKAN PEKÇALIŞKAN
Ege’nin en büyük AVM’lerinden biri olan 450 milyon dolarlık İzmir İstinyePark’ın açıldığı gün hizmete giren Beymen mağazası için bir tören düzenlendi. Toplam 60 milyon liralık bir yatırımla hayata geçirdikleri mağazada 187 kişiye iş imkanı sağladıklarını söyleyen Beymen CEO’su Elif Çapçı, mimari tasarımda ise Ege ve İzmir’e özgü malzemelerle süslemelere ağırlık verdiklerini aktardı. AVM’nin lüks markalarının bulunduğu dış avlusuna açılan bin 500 metrekarelik erkek katı, hazır giyimden ayakkabı ve çantaya tüm erkek kategorilerini içeriyor. AVM’den bağlanan alt kattaki 2 bin 500 metrekareye yayılan kadın bölümünde ise kadın hazır giyim, ayakkabı ve çanta kategorileri yer alıyor. Özel girişleriyle bağımsız birer butik gibi kurgulanan ve bu yönüyle İzmir’de bir ilk olan Kozmetik ve Home bölümleri de alt katta konumlanıyor.
4 BİN METREKAREDE 900 MARKA
Beymen İstinyePark İzmir’in, Zorlu Center ve İstinyePark İstanbul’dan sonra Beymen’in Türkiye’deki üçüncü büyük mağazası olduğunu vurgulayan Çapçı, “Toplam 4 bin metrekarelik alanda 900’ü aşkın dünya markasını İzmirliler ile buluşturuyoruz. İzmir ve Egeli sanatçılarımızın kağıt ve metal heykelleri ile resimlerinden oluşan eserlerini de yine mağazamızda sergiliyoruz” dedi. Beymen İstinyePark İzmir’in üçüncü büyük amiral mağazaları olduğuna dikkat çeken Çapçı, “Ege bölgesinde lüks alışverişin yeni adresi olan İstinyePark İzmir, uzun zamandır hem İzmirlilerin hem de bizim heyecanla beklediğimiz, ülkemizin katma değerli muazzam projelerinden biri. İzmir’in ve Ege’nin mimarisinden, tarihi ve kültürel değerlerinden ilham alan karakteristik özellikleriyle Beymen İstinyePark İzmir’in bölgenin ikonik sembollerinden biri olacak” diye konuştu.