- 15.05.2021 09:04
İçişleri Bakanlığı, şampiyonluk kutlamalarına ilişkin valilikleri uyardı
Kovid-19 ile mücadele kapsamında Türkiye'nin tam kapanma sürecinde bulunduğunu hatırlatan Bakanlık, valiliklerden Süper Ligi'nin son hafta müsabakalarının ardından yapılacak şampiyonluk kutlamalarında kalabalıkların toplanmaması istedi