Sayfa Yükleniyor...
Vatandaşların talep, öneri ve şikayetlerini dinleyerek çözüme kavuşturmak için çeşitli çalışmalar yapan Bornova Belediyesi yazılı olarak aldığı şikayetlerin yanında sosyal medya platformlarını da etkili bir şekilde kullanıyor
Son 4 yıl içinde Facebook, WhatsApp, Instagram, Twitter ve Web sayfası üzerinden hizmet veren Canlı Destek Hattı ile etkin bir şekilde vatandaşların yanında yer alırken, sosyal medya üzerinden gelen 19 bin 918 şikayete, birebir görüşmeler, saha çalışmaları, çağrı merkezi ve mail üzerinden ise 55 bin 293 talebe cevap verildi. Ayrıca Gezici İletişim Merkezi sayesinde Saha Ekipleri vatandaşlarla birebir görüşüyor. İlçede bulunan 45 mahallede belli periyotlarla açılan merkezde bulunan görevliler, Bornovalıların istek ve şikayetlerini dinleyerek belediye çalışmaları hakkında da bilgi veriyor. 2016 yılında başlatılan proje kapsamında mobil merkezde alınan istek ve şikayet işleme konularak çözüme ulaştırıldı. HABER MERKEZİ
Haber Merkezi