26 Haziran 2026, Cuma 10:46
31°C İzmir

Düğüne katılanlarda çıkan koronavirüs mahalleyi karantinaya aldırttı

Eskişehir’in Sarıcakaya ilçesinde düğüne giden 16 kişinin koronavirüs testinin pozitif çıkması üzerine, 350 nüfuslu bir mahalle karantina altına alındı

Düğüne katılanlarda çıkan koronavirüs mahalleyi karantinaya aldırttı haberinin görseli
1 dk okuma süresi

Eskişehir’in Sarıcakaya ilçesinde düğüne giden 16 kişinin korona virüs testinin pozitif çıkması üzerine, 350 nüfuslu bir mahalle karantina altına alındı.
Edinilen bilgilere göre olay, Sarıcakaya ilçesine bağlı 120 haneli Düzköy Mahallesi'nde meydana geldi. Düğün organizasyonuna katılan 16 kişilik bir grubun koronavirüs testleri pozitif çıktı. Sarıcakaya İlçe Hıfzıssıhha Kurulu’nun kararı ile temaslı oldukları öğrenilen 25 kişi başta olmak üzere 350 nüfuslu mahalle karantinaya alındı. Tarım ve hayvancılıkla uğraşan vatandaşların HES kodu kontrolü ile mahalleye giriş ve çıkış yapabildikleri öğrenildi. İHA

Kaynak: HABER MERKEZİ

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.