- Gündem
- 20.05.2025 00:58
Hizmet kalitesini yükseltmek ve engelli vatandaşlara daha iyi hizmet sunabilmek için çalışan Karşıyaka Belediyesi, son 4 yılda pek çok örnek uygulamaya imza attı
Bu kapsamda ana hizmet binasının giriş katında kurulan Engelsiz İletişim Masası, belediyenin tüm müdürlükleri ile engelli bireyler arasında köprü oldu. Her alandaki talep, öneri ve şikayetler direk olarak bu birime iletilirken, görevliler tarafından sorumlu müdürlüklere ulaştırılan başvurulara hızla çözüm sağlandı. Karşıyaka Belediyesinin işitme ve konuşma engelli vatandaşlar için Çağrı Merkezi bünyesinde oluşturduğu Engelsiz Mesaj uygulaması da büyük ilgi gördü. Engelli vatandaşlar belediyeye, cep telefonlarından 444 1 575e kısa mesaj atarak taleplerini anında iletme olanağına kavuştu. Yine işitme ve konuşma engelli bireylere daha kolay ve etkin hizmet sunulabilmesi adına, belediye çalışanlarına işaret dili eğitimi verildi. 3 aylık eğitimlere, her müdürlükten en az iki personel katıldı. İşaret dilini öğrenen çalışanlar sayesinde engelli bireyler ile daha rahat iletişim kurma ve ihtiyaçlarına hızla çözüm üretme imkanı yakalandı. İHA/İZMİR