Garanti Bankası'ndan ilk açıklama geldi!

Garanti BBVA mobil uygulamasına erişim sorunları yaşanmaya devam ederken bankadan ilk açıklama geldi. İşte detaylar...


  • Oluşturulma Tarihi : 02.05.2025 17:50
  • Güncelleme Tarihi : 02.05.2025 17:50
  • Kaynak : HABER MERKEZİ
Garanti Bankası'ndan ilk açıklama geldi! haberinin görseli

Garanti BBVA'nın mobil bankacılık hizmeti, 2 Mayıs 2025 tarihinde (bugün) kullanıcılar tarafından yaşanan erişim sorunlarıyla gündeme geldi. Pek çok müşteri, mobil uygulamaya giriş yapamadıklarını ve bankacılık işlemlerini gerçekleştiremediklerini belirtti. Uygulamaya giriş yapmak isteyen kullanıcılar ''Garanti BBVA Mobil'i kullanabilmek için internet bağlantınızın olması gerekiyor. Lütfen internet ayarlarınızı kontrol edin.'' uyarısı ile karşı karşıya kaldı.

TÜM ŞUBELERİN ÇALIŞMA SÜRELERİ UZATILDI

Konuyla ilgili Garanti BBVA'dan resmi bir açıklama geldi. Bankanın X sosyal medya üzerinden yaptığı duyuruda şu ifadelere yer verildi:

''Dijital kanallarımıza ve Çağrı Merkezimize erişimde yaşanan kesinti devam etmektedir.Sorunun en kısa sürede çözümü için yoğun şekilde çalışıyoruz. Yaşanan aksaklıktan dolayı üzgünüz. Tüm şubelerimizin çalışma saatlerini uzattığımızı ve işlemlerinizi şubelerimizden gerçekleştirebileceğinizi bilgilerinize sunarız.''

SİBER SALDIRI YOK

''Sistemlerimizde yaşanan kesinti teknik bir aksaklıktan kaynaklanmakta olup, herhangi bir siber saldırı ya da veri güvenliği riski barındırmamaktadır. Bankamız nezdindeki tüm varlıklarınız ve kişisel verileriniz yüksek güvenlik standartlarıyla korunmaya devam etmektedir. İşlemlerinizi kesintisiz şekilde gerçekleştirebilmeniz için tüm şubelerimizdeki ekip arkadaşlarımız hizmet vermeyi sürdürmektedir. Sorunun en kısa sürede çözüme kavuşması için ilgili birimlerimiz yoğun şekilde çalışmaktadır. Göstermiş olduğunuz anlayış için teşekkür ederiz.''

 

Yazarımız Kim ?

HABER MERKEZİ