Gediz Elektrik’ten ‘Mobil Vezne’ hizmeti

Tahsilatı daha hızlı ve güvenli hale getirmek için harekete geçen Gediz Elektrik, kurduğu mobil vezne altyapısı ile şubeye gelemeyen müşterilerin ayağına gidecek


  • Oluşturulma Tarihi : 25.01.2017 07:33
  • Güncelleme Tarihi : 25.01.2017 07:33
  • Kaynak : HABER MERKEZİ
Gediz Elektrik’ten ‘Mobil Vezne’ hizmeti

ÖZKAN PEKÇALIŞKAN

Gediz Elektrik, hizmete aldığı yatırımla özellikle merkeze uzak olan ilçelerde ve yazlık bölgelerde müşterilerine, mobil vezne hizmeti verecek. Gediz Elektrik aboneleri bu hizmet ile elektrik faturalarını çok daha kolay ve hızlı bir şekilde işlem bedeli ödemeden gerçekleştirecek.

Mobil Vezne hizmetinin tanıtım toplantısı Bayraklı Megapol Tower’da Gediz Elektrik Perakende Satış AŞ’de gerçekleştirdi. Toplantıya katılan Gediz Elektrik Perakende Satış AŞ Müşteri İlişkileri Müdürü Mustafa Demir, sistem hakkında bilgiler verdi.

MAĞDURİYETE SON

Gediz Elektrik Perakende Satış Anonim Şirketinin İzmir ve Manisa illerinde yaklaşık 2 milyon 850 bin aboneye en avantajlı fiyatlarla elektrik hizmeti sunmayı ve müşteri memnuniyetini sürekli kılmayı hedeflediğini belirten Demir, “Fatura işlemlerini Gediz müşteri ilişkileri merkezlerinde veya Gediz’in anlaşmalı bankalarında gerçekleştiremeyen Gediz müşterilerinin mağduriyet yaşamamaları adına Mobil Vezne hizmeti devreye alınmıştır” dedi.

“MAKBUZ KARŞILIĞI ÖDEME YAPILACAK”

Demir, Gediz müşterilerinin köy merkezlerinde, çarşı ve pazar alanlarında konumlandırılması planlanan Mobil Vezne ile fatura tahsilat işlemlerini Gediz Müşteri İlişkileri Merkezleri’ne gitmeden anında gerçekleştirebileceklerine değinerek, “Elektrik fatura ödemesi işlemleri, Gediz’in yetkili Mobil Vezne aracına makbuz karşılığı yapılmaktadır. Gediz Mobil Vezne personeli, dolandırıcılık olaylarının önüne geçmek için hafta içi 08.00–18.00 saatleri arasında personel tanıtım kartlarıyla hizmet verecektir. Mobil Vezne aracının bölgesine ziyarete gelmesini isteyen müşterilerin, bilgi@gedizlektrik.com.tr adresine ve 0850 800 0 186 numaralı Gediz iletişim merkezine talepte bulunmaları halinde ilgili bölge güzergah planına dahil edilmek için değerlendirilmeye alınacaktır. Gediz müşterileri, www.gediz.com web adresinden Mobil Vezne aracının güzergah planına, anlaşmalı bankalar listesine ve Gediz müşteri ilişkileri merkezlerinin iletişim bilgilerine ulaşabilirler” diye konuştu.

“MOBİL VEZNE MOBİL ŞUBEYE DÖNÜŞECEK”

3 aydır pilot çalışması yaptıklarını ve sahada alan çalışmasını halen sürdürdüklerinin altını çizen Demir, “Potansiyel gördüğümüz alanlara aracımızı koyuyoruz. Merkezden uzak, kırsal bölgeleri ve yazlık bölgeleri daha çok tercih ediyoruz. Günlük 250-300 işlem adedimiz oluyor. Bu projede öncelik işlem sayısının artması değil, müşteri ihtiyaçların hızlı bir şeklide karşılamak. Tahsilat kaynaklarımızı 7-24 arttırarak devam etmeyi düşünüyoruz. Şu anda bir tane aracımız var. Orta vadeli planda araç sayısını 5’e çıkarmayı düşünüyoruz. Gittiğimiz bölgelerdeki muhtarlar ile yakın temas halinde olarak onlara uygun saat ve yerde orada olmaya çalışıyoruz. Uzun vadede mobil vezne aracımızı mobil şubeye dönüştürmeyi de planlıyoruz. Şu anki araç sayımızın yeterli olmadığını bende biliyorum ancak şu anda bir sorun yaşayacağımızı da düşünmüyorum” şeklinde konuştu.

Haber Merkezi