23 Haziran 2026, Salı 06:48
35°C İzmir

İstanbul Boğazı'nda gemi trafiği tankerin iskele demirinin düşmesi nedeniyle askıya alındı

Anadolu Kavağı önlerinde bir tankerin iskele demirinin düşmesi nedeniyle İstanbul Boğazı'nda gemi trafiği askıya alındı. Kılavuz kaptan nezaretinde, Kurtarma-8 ve Kurtarma-5 refakatinde seyrine başlayan gemi, Ahırkapı'ya çekilecek

İstanbul Boğazı'nda gemi trafiği tankerin iskele demirinin düşmesi nedeniyle askıya alındı haberinin görseli
1 dk okuma süresi

Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğünden yapılan açıklamada, İstanbul Boğazı kuzey-güney seyri esnasında "USICHEM" isimli ayçiçeği yağı yüklü tankerin, Anadolu Kavağı önlerinde iskele demirinin düştüğü belirtildi.

Tankere, Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğe bağlı İstanbul Gemi Trafik Hizmetleri Merkezi koordinasyonunda Kılavuz Kaptan, KURTARMA-5 ve KURTARMA-8 römorkör ile KEGM-5 hızlı tahlisiye botunun yönlendirildiği aktarılan açıklamada, "Boğaz trafiği askıya alındı." bilgisi verildi.

Açıklamada, tankerin 13.54 itibarıyla demir almış kılavuz kaptan nezaretinde, Kurtarma-8 ve Kurtarma-5 refakatinde güney yönlü boğaz seyrine başladığı ve Ahırkapı’ya çekileceği kaydedildi. AA

Kaynak: HABER MERKEZİ

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.