26 Haziran 2026, Cuma 13:53
35°C İzmir

İstanbul Valiliği: 30 Temmuz-31 Ağustos tarihleri arasında ormanlara girmek yasaklanmıştır

İstanbul Valiliğinden yapılan açıklamada, "30 Temmuz-31 Ağustos tarihleri arasında ormanlara girmek, orman çevresinde ve içinde mola vermek, orman alanlarında piknik yapmak yasaklanmıştır." denildi

İstanbul Valiliği: 30 Temmuz-31 Ağustos tarihleri arasında ormanlara girmek yasaklanmıştır haberinin görseli
1 dk okuma süresi

İstanbul Valiliğinden yapılan açıklamada, "30 Temmuz-31 Ağustos tarihleri arasında ormanlara girmek, orman çevresinde ve içinde mola vermek, orman alanlarında piknik yapmak yasaklanmıştır." denildi. AA

Kaynak: HABER MERKEZİ

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.