ÖSYM Başkanı Halis Aygün, 2021-YKS’nin ilk aşaması olan TYT oturumu başarıyla tamamlandığını söyledi. ÖSYM Başkanı Aygün, "2021-YKS’nin ilk aşaması olan TYT oturumu tüm sınav merkezlerimizde başarıyla tamamlanmıştır" dedi. AA
ÖSYM Başkanı Aygün: TYT oturumu başarıyla tamamlandı
ÖSYM Başkanı Halis Aygün, 2021-YKS’nin ilk aşaması olan TYT oturumu başarıyla tamamlandığını söyledi
- Oluşturulma:
- Kaynak: HABER MERKEZİ
Kaynak: HABER MERKEZİ
0 Yorum
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Bir Yorum Bırakın