24 Haziran 2026, Çarşamba 16:44
32°C İzmir

PÜİS Ege Bölge, Atatürk’ü andı

null

PÜİS Ege Bölge, Atatürk’ü andı haberinin görseli
1 dk okuma süresi

Petrol Ürünleri İşverenler Sendikası (PÜİS) Ege Bölge Başkanlığı, 10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü nedeniyle, Cumhuriyet Meydanı’ndaki Atatürk Anıtı’na çelenk bıraktı. PÜİS Yönetim Kurulu üyelerinin de hazır bulunduğu anma töreninde konuşan PÜİS Ege Bölge Başkanı Mert Aslan, daima Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün ilkeleri ışığında ve onun yolunda yürümeye devam edeceklerini belirterek “Atamızı her daim özlüyor ve saygıyla anıyoruz, ruhu şad olsun” dedi. HABER MERKEZİ

Kaynak: HABER MERKEZİ

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.