Savatel’den İzmir’e istihdam dopingi

Çağrı merkezi sektöründeki büyümesini sürdüren Şenol Çağrı Merkezi, Savatel markası ile İzmir’de 4 bin 500 kişiye istihdam sağlayacak


  • Oluşturulma Tarihi : 17.12.2016 08:46
  • Güncelleme Tarihi : 17.12.2016 08:46
  • Kaynak : HABER MERKEZİ
Savatel’den İzmir’e istihdam dopingi

ÖZKAN PEKÇALIŞKAN

İzmir’de 2008 yılından bu yana Şenol Çağrı Merkezi olarak hizmet veren ve kısa süre önce Savatel markasını oluşturarak sektördeki yoluna devam eden Savatel Çağrı Merkezi, Best Western Konak Otel’de gerçekleştirdiği basın toplantısında 2017 yılı yatırım planlarını açıkladı.

Savatel Genel Müdürü Papatya Taşpınar, halen İzmir’de büyük bir bölümü kadın ve gençlerden oluşan 370 kişiye istihdam sağlayan şirketin, Atatürk Organize Sanayi Bölgesi’nde (AOSB) projesi hazırlanan yeni tesis ile 4 bin kişiye istihdam sağlamayı hedeflediğini söyledi.

“EN İYİ HİZMET İÇİN ÇALIŞIYORUZ”

Başta hukuk, bankacılık ve iletişim sektörü olmak üzere pek çok alanda çağrı merkezi hizmeti sunduklarını dile getiren Taşpınar, “Kurulduğumuzdan bugüne her yıl belirlediğimiz hedeflerin üzerinde büyümeyi başardık. Güvenilirliğimiz ve uzmanlığımız ile gelişmiş ileri teknoloji santral yönetimimiz, teknik altyapı ve çalışma ortamımızın ayrıcalığıyla en iyi hizmeti sunmak için çalışıyoruz” dedi.

“BİR TELEFON ÇOK ŞEYİ DEĞİŞTİRİR”

Savatel’in bugün İzmir’de aynı binada 4 ayrı kata yayılmış yapısı ve teknik donanımıyla 550 kişilik operasyon ekibini barındıracak kapasiteye sahip olduğunu ifade eden Taşpınar, ‘Bir telefon çok şeyi değiştirir’ mottosuyla sürdürdükleri çalışma anlayışıyla müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutarak kalite ve başarılarla Türkiye’de en güvenilir ve en çok tercih edilen dış kaynaklı çağrı merkezi olmak istediklerini söyledi. Yıllardan beri edindikleri tecrübe ve oluşturdukları uzman kadroları sayesinde stratejik iş ortaklarının bilgilendirme, tanıtım ve alacak takibi hedeflerini hızlı, güvenilir ve kolay bir şekilde sonuçlandırdıklarını ifade eden Taşpınar, kuruldukları günden bu yana alacak takibi aramaları, borç hatırlatma, bilgilendirme, veri güncelleme ve müşteri hizmetleri alanında faaliyet gösterdiklerini dile getirdi.

4 BİN KİŞİYE İSTİHDAM

Telekomünikasyon başta olmak üzere finans sektörüne de hizmet verdiklerini ve 2017 yılında yeni tesislerini kurmayı amaçladıklarını anlatan Taşpınar, “Bugün kadromuzda 250 kişilik uzman müşteri temsilcisi ve 120 çağrı personeli olmak üzere 370 kişi yer alıyor. Çalışanlarımızın çok büyük bir bölümü kadın ve gençlerden oluşuyor. Merkezimizde kadınlara pozitif ayrımcılık yapıyoruz. Teknik destek ve insan kaynakları organizasyon yapımızı daha da geliştirmek için AOSB’de inşa edeceğimiz yeni binamızla birlikte tüm birimlerimizi bir araya getireceğiz. 2017’de hizmete açacağımız yeni yerimizde 4 bin kişiye istihdam sağlayarak Türkiye’nin farklı sektörlerinde hizmet veren firmalarının sesi olacağız” diye konuştu.

Haber Merkezi