Malkara ilçesinde yağan ilk kar yağışında renkli görüntüler yaşandı. Kar yağışına sevinen vatandaşlar, Atatürk Bulvarı üzerinde müzik açarak, yol kenarında eğlendi. Soğuk havaya aldırış etmeyen vatandaşlar, doyasıya eğlenerek kar yağışının mutluluğunu yaşadı.
Sosyal medyadan da paylaşılan video büyük beğeni topladı. İHA

0 Yorum
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Bir Yorum Bırakın