AK Parti İzmir Büyükşehir ve Bergama Belediye Meclis Üyesi Sebahattin Güzel, Bergama'nın en önemli ulaşım güzergâhlarından biri olan Özgürlük Caddesi'nde devam eden yol sorununu gündeme taşıdı. Geçtiğimiz yıl yaşanan sel felaketinin ardından başlatılan altyapı çalışmalarının tamamlandığını ancak asfalt ve üstyapı düzenlemelerinin hâlâ yapılmadığını ifade eden Güzel, İzmir Büyükşehir Belediyesi'ne çalışmaların bir an önce tamamlanması çağrısında bulundu.

“VERİLEN SÖZLER YERİNE GETİRİLMEDİ”
Fatih Mahallesi'nde bulunan Özgürlük Caddesi'nde açıklamalarda bulunan Güzel, geçtiğimiz Ekim ayında yaşanan sel felaketinin ardından bölgede altyapı çalışmalarının başlatıldığını hatırlattı.
İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan açıklamalarda, altyapı çalışmalarının tamamlanmasının ardından Nisan ayında üstyapı düzenlemeleri ve asfalt seriminin başlayacağının duyurulduğunu ifade eden Güzel, aradan geçen süreye rağmen çalışmaların tamamlanmadığını dile getirdi.
“HAZİRAN SONUNA GELDİK, ORTADA NE ASFALT VAR NE YOL”
Güzel açıklamasında şu ifadeleri kullandı;
“Bergamamızın en önemli caddelerinden biri olan Özgürlük Caddesi'nde, geçtiğimiz Ekim ayında yaşanan sel baskınlarının ardından İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından bir çalışma başlatıldı. O dönemde yapılan açıklamalarda, altyapı çalışmalarının tamamlanmasının ardından Nisan ayında üstyapı düzenlemeleri ve asfalt seriminin başlayacağı ifade edilmişti.
İZSU, Gediz Elektrik ve Türk Telekom altyapı çalışmalarını bitirdi. Ancak haziran ayının sonuna gelmemize rağmen ortada ne asfalt var ne de tamamlanmış bir yol. Bergama'nın kırsal mahallelerine hizmet götürmekte yetersiz kalan İzmir Büyükşehir Belediyesi, bugün ne yazık ki ilçe merkezindeki vatandaşlarımızın beklentilerine de cevap verememektedir. Özgürlük Caddesi, vatandaşlarımız için adeta bir 'çile caddesine' dönüşmüştür.

“VATANDAŞLAR ÇUKUR VE ÇAMURLA MÜCADELE EDİYOR”
İnsanlarımız bozuk yollar nedeniyle mağdur olmakta, yağışlı havalarda ise cadde çamur deryasına dönmektedir. İşletemedikleri çöp tesisi nedeniyle Bergama'yı çöp sorunuyla karşı karşıya bırakan anlayış, bugün de ilçemizi çukur ve çamurla baş başa bırakmaktadır. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın yıllardır dile getirdiği 'çöp, çukur, çamur' belediyeciliğinin bir örneğini maalesef Bergama'da da görüyoruz. Bu konuyu daha önce Büyükşehir Belediye Meclisi'ndeki konuşmalarımda defalarca gündeme getirdim. Buradan İzmir Büyükşehir Belediyesi yetkililerine bir kez daha çağrıda bulunuyorum. Vatandaşlarımızın günlük yaşamını olumsuz etkileyen bu yol sorunu artık daha fazla geciktirilmeden çözülmeli, Özgürlük Caddesi hak ettiği hizmete kavuşmalıdır. Bergamalı hemşehrilerimiz verilen sözlerin tutulmasını ve gerekli hizmetlerin bir an önce hayata geçirilmesini beklemektedir”
0 Yorum
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Bir Yorum Bırakın