İZMIR

Büyükpark’ta çocuk şenliği: Yaz tatili karnavala dönüştü

Bornova Belediyesi’nin düzenlediği “Hoş Geldin Yaz 2. Çocuk Şenliği”, Büyükpark’ta binlerce çocuk ve ailenin katılımıyla renkli görüntülere sahne oldu. DJ performansları, gösteriler ve eğlence alanlarıyla şenlik adeta karnaval havasında geçti

Bornova Belediyesi tarafından Sayra & Çınar Vakfı ve Radikal Okulları iş birliğiyle düzenlenen “Hoş Geldin Yaz 2. Çocuk Şenliği”, Bornova Büyükpark’ta yoğun katılımla gerçekleştirildi. Okulların kapanmasıyla birlikte yaz tatiline giren çocuklar, gün boyu süren etkinliklerle yaza coşkulu bir başlangıç yaptı.

BÜYÜKPARK’TA KARNAVAL HAVASI

Etkinlik alanı, çocuklar için özel olarak hazırlanan renkli konseptlerle doldu. Maskotlar ve animasyon ekipleri gün boyunca çocuklara eşlik ederken, kurulan dev macera parkurları büyük ilgi gördü.

DJ performanslarıyla tempo yükselirken, çocuklar müzik eşliğinde dans ederek eğlenceli anlar yaşadı. Günün en dikkat çeken etkinliklerinden biri ise gökyüzünü renklendiren baloncuk gösterisi “Bubble Show” oldu.

Şenlik alanında çocuklara gün boyunca ücretsiz pamuk şeker ve patlamış mısır ikram edildi. “Glitter yüz boyama” standında yüzlerini renklendiren çocuklar, etkinlik alanında keyifli vakit geçirdi.

“EN BÜYÜK YATIRIMIMIZ ÇOCUKLARIMIZ”

Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki, çocukların yüzündeki tebessümün kendileri için en büyük motivasyon kaynağı olduğunu belirterek şu ifadeleri kullandı: “Bornova’mızda her çocuğun eşit şartlarda eğlenmesi, öğrenmesi ve çocukluğunu doya doya yaşaması bizim en büyük önceliğimizdir. Çocuk Oyun ve Aktivite Merkezlerimizle miniklerimizi geleceğe hazırlarken, bu tür kitlesel şenliklerle de onlara unutulmaz anılar armağan ediyoruz. Bütün parklar, bütün bu oyun alanları sizlerin. Sizlerden tek isteğimiz; etrafınızdaki tüm olumsuzluklara kulaklarınızı tıkayıp, bu yaz sadece eğlenmeniz, arkadaşlarınızla güzel dostluklar kurmanız ve tatilin tadını çıkarmanızdır. Bornova’yı çocuklarımız için çok daha yeşil, çok daha neşeli bir kent haline getirmeye kararlılıkla devam edeceğiz”