- İzmir
- 12.11.2025 12:04
Çeşme Belediyesi eğitim desteğine nasıl başvurulur?
Çeşme Belediyesi, üniversiteye yeni başlayan gençler için “Eğitim Destek Programı” kapsamında başvuruları 10 – 28 Kasım tarihleri arasında kabul ediyor. Peki, Çeşme Belediyesi eğitim desteğine nasıl başvurulur? İşte detaylar...
- Oluşturulma Tarihi :
- Güncelleme Tarihi :
- Kaynak : BÜLTEN
Çeşme Belediyesi, gençlerin eğitim hayatını desteklemek amacıyla düzenlediği “Eğitim Destek Programı” ile üniversite öğrencilerine maddi yardım sağlıyor. Peki, Çeşme Belediyesi eğitim desteğine nasıl başvurulur? Detaylar haberimizin devamında...
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER
Üniversiteye ilk defa yeni yerleşen öğrenciler, 10 – 28 Kasım tarihleri arasında başvurularını yapabilecek. İşte başvuru için gerekli şartlar ve koşullar şu şekilde:
ÖSYM yerleştirme sonuç belgesi
Mezun olunan okul diplomasının fotokopisi
Öğrenci belgesinin aslı
Yerleşim yeri bilgileri raporu
Nüfus kayıt örneği
Kimlik fotokopisi
Ailenin gelir durumu belgesi
Ailenin tapu kayıt belgesi
Ziraat Bankası IBAN numarası (18 yaş altı öğrenciler için anne veya baba IBAN ve T.C. kimlik numarası)

NASIL BAŞVRULUR?
Başvurular, gerekli belgelerle birlikte Çeşme Belediyesi Yazı İşleri Müdürlüğü’ne şahsen yapılabilecek. Detaylı bilgi almak isteyen öğrenciler ve aileler, 0232 750 0 750 / 2905 veya 0232 729 8 729 numaralı telefonlardan Çeşme Belediyesi yetkilileri ile iletişime geçebilir.
BAŞKAN DENİZLİ: EŞİT VE GÜÇLÜ BİR YATIRIM
Çeşme Belediye Başkanı Lâl Denizli, gençlerin geleceğine yapılan her yatırımın Çeşme’nin geleceğine yapılan bir yatırım olduğunu vurgulayarak, “Eğitime destek bizim için sadece bir sosyal yardım değil, gençlerimizin eşit ve güçlü bir geleceğe adım atması için bir sorumluluktur. Çeşmeli gençlerimizin yanında olmaya, onların eğitim yolculuklarına katkı sağlamaya devam edeceğiz.” dedi.
Kaynak : BÜLTEN