“Ormanlarımız İçin Bir Araya Geliyoruz” sloganıyla duyurulan toplantı, 6 Temmuz’da Çakabey Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilecek. Saat 11.00’de başlayacak etkinliğin 13.00’e kadar sürmesi planlanıyor.
Tülay Aktaş Gönüllü Kuruluşlar Güç Birliği öncülüğünde; kamu kurumları, sivil toplum kuruluşları, muhtarlar ve vatandaşların katılımıyla gerçekleşecek toplantıda, orman yangınlarına karşı alınabilecek önlemler, kurumlar arası koordinasyon ve toplumun bilinçlendirilmesine yönelik çalışmalar ele alınacak.
Belediye yetkilileri, ormanların korunmasına katkı sunmak ve görüşlerini paylaşmak isteyen tüm vatandaşları toplantıya davet etti.

0 Yorum
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Bir Yorum Bırakın