Çeşme Belediyesi, ilçe genelinde ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik yatırımlarına bir yenisini daha ekledi. Fahrettinpaşa Mahallesi’nden Mamurbaba yönüne uzanan 2307 Sokak’ta yürütülen yol açma ve üstyapı düzenleme çalışmaları tamamlanırken, yeni ulaşım aksı hizmete hazır hale getirildi. Çalışmaları yerinde inceleyen Çeşme Belediye Başkanı Lâl Denizli, bölgedeki ulaşım güvenliğini artıracak uygulamaların önemine dikkat çekti.
BAŞKAN DENİZLİ ÇALIŞMALARI YERİNDE İNCELEDİ
Çeşme Belediye Başkanı Lâl Denizli, Fen İşleri Müdürlüğü ekipleriyle birlikte çalışma alanını ziyaret ederek yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. İncelemeler sırasında yol güvenliği ve trafik düzenlemelerine ilişkin değerlendirmelerde bulunan Denizli, yeni güzergâhta gerekli güvenlik önlemlerinin eksiksiz şekilde uygulanması yönünde talimat verdi.
Çalışmalar kapsamında daha önce stabilize durumda bulunan ve kullanım açısından yetersiz kalan yaklaşık 7 metre genişliğindeki yol, araç trafiğine uygun hale getirildi. Proje çerçevesinde güzergâhta toplam 2 bin 500 metrekare parke kaplama ve 600 metre bordür imalatı gerçekleştirildi.
ALTERNATİF ULAŞIM BAĞLANTISI OLUŞTURULDU
Tamamlanan çalışma sayesinde Fahrettinpaşa Mahallesi’nden Mamurbaba üzerinden İnönü, Ilıca ve Alaçatı mahallelerine alternatif bir ulaşım koridoru oluşturuldu. Böylece özellikle yoğun saatlerde kullanılan Çeşme Asfaltı Caddesi üzerindeki trafik yükünün azaltılması ve ulaşımın daha dengeli dağıtılması amaçlanıyor.
Yeni yolun, Fahrettinpaşa Mahallesi’nin çevre mahallelerle bağlantısını güçlendirmesinin yanı sıra mevcut ana arterlere olan bağımlılığı da azaltacağı belirtiliyor. Belediyeden yapılan değerlendirmede, yeni ulaşım aksının mahalle içi erişilebilirliği artırarak ilçe genelindeki trafik akışının rahatlatılmasına önemli katkı sunmasının beklendiği ifade edildi.