- İzmir
- 10.05.2025 17:13
Güzelbahçe Belediyesi, vatandaşların sorunlarını birebir görüşmelerle hızlıca çözmek amacıyla GÜZİM adlı yeni iletişim merkezini hayata geçirdi. Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa Günay, belediyenin artık halkla el sıkışacak kadar yakın olduğunu vurguladı
Güzelbahçe Belediyesi, vatandaşların sorunlarına daha hızlı ve doğrudan çözüm bulabilmek amacıyla yeni bir iletişim projesini hayata geçirdi. Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa Günay sosyal medya hesabından tanıtımını yaparak ‘GÜZİM (Güzelbahçe Belediyesi İletişim Merkezi)’ projesi hakkında bilgi verdi. Günay, belediye ile halk arasındaki iletişimi güçlendirmeyi ve sorunların muhataplarıyla birebir görüşmeler yoluyla çözülmesini hedeflediklerini vurgulayarak ve vatandaş odaklı hizmet anlayışının önemine dikkat çekerek, “Artık sadece bir telefon kadar değil, bir el sıkışımı kadar yakınınızdayız” dedi. Proje kapsamında, vatandaşlar belediyeye daha hızlı ulaşabilecek ve taleplerini doğrudan ileterek çözüme kavuşturabilecek.
Çözüm üretmek amacıyla hayata geçirilen proje hakkında bilgi veren Başkan Günay, “Güzelbahçe Belediyesi olarak, halka dokunmak, halkla bire bir iletişim içinde olmak; sorunları muhataplarıyla direkt görüşerek çözüm üretebilecek yeni bir hizmeti hayata geçiriyoruz: GÜZİM (Güzelbahçe Belediyesi İletişim Merkezi) artık bir telefon kadar değil sadece bir el sıkmak kadar yakınınızdayız” diye aktardı.