25 Haziran 2026, Perşembe 12:51
30°C İzmir

Hurda parkından hizmet filosuna: Karşıyaka’da araçlar yeniden görevde

Karşıyaka Belediyesi, uzun süredir atıl durumda bulunan ve hurdaya ayrılması planlanan araçları onararak yeniden hizmete kazandırıyor. Belediye, bu çalışmalarla hem tasarruf sağlıyor hem de araç filosunu güçlendiriyor

  • Oluşturulma:
  • Güncelleme:
  • Kaynak: BÜLTEN
Hurda parkından hizmet filosuna: Karşıyaka’da araçlar yeniden görevde haberinin görseli
3 dk okuma süresi

Karşıyaka Belediyesi, kamu kaynaklarında verimlilik ve tasarrufu artırmak amacıyla başlattığı çalışmalar kapsamında atıl durumdaki araçları yeniden hizmete kazandırıyor. 2026 yılı başında kurulan Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü, kısa sürede önemli bir dönüşüme imza attı.

KARŞIYAKA'DA 4 ARAÇ YENİDEN HİZMETE DÖNDÜ

Mart ayında aktif çalışmalarına başlayan müdürlük, Örnekköy Şantiye Tesisleri’nde bulunan atölyede kaza ve arıza nedeniyle kullanım dışı kalan araçların bakım ve onarımını gerçekleştiriyor.

Yapılan çalışmalar sonucunda 1 hafif ticari araç, 1 binek araç, 1 minibüs ve 1 kamyon olmak üzere toplam 4 araç yeniden belediye envanterine kazandırıldı.

- REKLAM -

Belediye ekipleri tarafından 1 pikap, 2 minibüs ve 2 iş makinesinin bakım ve onarım işlemleri de sürdürülüyor. Çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte bu araçların da kısa süre içinde yeniden hizmete alınması planlanıyor.

Ayrıca ekonomik ömrünü tamamladığı değerlendirilen araçların teknik incelemeleri devam ederken, belediyeye ait tüm resmi araçların bakım ve onarım süreçleri de iç kaynaklarla yürütülüyor.

Karşıyaka Belediyesi ekipleri, kendi bilgi ve tecrübeleriyle hurdaya ayrılması planlanan araçları yeniden işlevsel hale getirerek kent hizmetlerinde kullanılmasını sağlıyor. Bu sayede belediye hizmetlerinin daha hızlı ve etkin yürütülmesi hedefleniyor.

- REKLAM -

BAŞKAN ÜNSAL: ÖZ KAYNAKLARIMIZLA GÜÇLENİYORUZ

Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal, yapılan çalışmaların hem ekonomik hem de hizmet kapasitesi açısından önemli bir kazanım olduğunu vurguladı.

Ünsal, “Kentimize en nitelikli hizmetleri sunmak için büyük bir gayretle çalışıyoruz. Mevcut imkanlarımızı en doğru şekilde değerlendirmeye özen gösteriyoruz. Bizim için tasarruf, hizmetten vazgeçmek değil; elimizdeki kaynakları verimli kullanarak daha fazla hizmet üretmektir” dedi.

Atıl durumdaki araçların belediye ekiplerinin emeğiyle yeniden hizmete kazandırıldığını belirten Ünsal, “Bu çalışma hem önemli bir tasarruf sağlıyor hem de araç filomuzu güçlendiriyor. Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğümüzün kısa sürede ortaya koyduğu başarı, öz kaynaklarımızla neler başarabileceğimizin somut bir göstergesidir” ifadelerini kullandı.

Kaynak: BÜLTEN

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.