Sayfa Yükleniyor...
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) İşletme Fakültesi, bu yıl ilk kez düzenlediği dijital pazarlama konulu ‘Brand Craft’ adlı etkinlikte, 18 liseden 90 öğrenciyi bir araya getirdi. Öğrenciler meyve suyu sektöründeki bir firma için en iyi dijital pazarlama kampanyasını geliştirmek için yarıştı.
İzmir Ekonomi Üniversitesi İşletme Fakültesi, yıl boyunca gerçekleştirdiği etkinliklere bir yenisini daha ekledi. Liseli gençlerin yaratıcılıklarını ve proje yapma becerilerini geliştirmeyi, onlara üniversiteli olma deneyimini yaşatmayı hedefleyen İEÜ, ‘Brand Craft 2025’ adlı dijital pazarlama simülasyonu etkinliği düzenledi. Liseliler, Marcade isimli pazarlama simülasyonu üzerinden, en verimli ve kazançlı kampanyayı hazırlamak için ekipler halinde titizlikle çalıştı.
Pazarlama faaliyetlerinin amacına uygun olarak doğru hedef kitlenin belirlenmesi, yüksek kazanç sağlanması ve bütçenin verimli kullanılması gibi kriterlerin değerlendirildiği yarışmada, öğrenciler hazırladıkları kampanyaları jüriye sundu. Yarışmanın jürisinde, Marcade Kurucusu Önder Filiz, İEÜ Öğretme ve Öğrenme Merkezi Müdürü Dr. Öğretim Üyesi Esin Çağlayan, İşletme Fakültesi Dekan Yardımcısı Dr. Öğretim Üyesi Alev Özer Torgalöz, İşletme Bölümü Dr. Öğretim Üyesi Nilgün Gürkaynak ve Tanıtım Daire Başkanı Hale Diledi Kazan Aksoy yer aldı. Yarışma sonunda ilk üçe giren öğrenciler, büyük sevinç yaşadı.
İEÜ İşletme Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Burcu Güneri Çangarlı, böylesine başarılı bir etkinliğe imza atmaktan mutluluk duyduklarını belirterek fakülte olarak liseli gençleri merkezine alan birçok etkinlik düzenlediklerini söyledi. Çangarlı, “Gençlerle olmak, onların enerji ve ilgilerini görmek harika. Böyle etkinlikler sayesinde gençlerimiz, henüz lisedeyken İşletme Fakültesi öğrencilerinin gördüğü konularla tanışıyor, öğrendiklerini uygulayabilecekleri projeler yapıyor. Bu, çok değerli bir öğrenme deneyimi ve fırsat. Brand Craft; takım çalışması, oyunlaştırma ve dijital eğitimi içermesiyle günümüzün iyi öğrenme modelleri baz alınarak tasarlanmış bir etkinlik. Fakültemizdeki eğitimlerde ve etkinliklerimizde her zaman bu bilinçle hareket ediyor; gençlerimizin ilgisini çekecek, ufkunu açacak ne yapabiliriz diye düşünüyoruz. ‘Brand Craft’ da işte bu fikirle ortaya çıkan ve kesinlikle amacına ulaşan bir etkinlik oldu” dedi.
Brand Craft’ın sadece bir yarışma olmadığını belirten Çangarlı, “Gençlerimiz; üniversiteli ağabey ve ablalarıyla konuştu, akademisyenlerimizle sohbet etti, kampüste vakit geçirdi, iki gün boyunca üniversite ortamını deneyimledi. Onların gözündeki mutluluğa ve özgüvenlerine tanık olmak, bizi de çok mutlu etti. Gençlerimiz, ne olursa olsun fikirlerini söylemekten, düşüncelerini projeye dönüştürmekten, daima yeniliğe odaklanmaktan vazgeçmemeli. Brand Craft, bu anlamda da güzel bir örnek oldu. Hep söylediğimiz gibi biz, ‘İzmir’in tamamını kampüsümüz’ olarak görüyoruz. Dolayısıyla fakülte olarak kendi alanımızla ilgili gençlere katkı sağlayacak, onların gelişimlerini hızlandıracak etkinlikler ve projeler geliştirmeye, iş birlikleri yapmaya devam edeceğiz. Etkinlikte emeği geçen herkese teşekkür ediyor, tüm gençlerimizi yürekten kutluyorum” şeklinde konuştu.
BÜLTEN