İzmir Körfezi, Dünya Yoga Günü'nde sıra dışı bir etkinliğe ev sahipliği yaptı. İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen İzmir Yoga Festivali kapsamında yaklaşık 400 yoga tutkunu, Hasan Tahsin Arabalı Vapuru'nda bir araya gelerek Körfez'in eşsiz manzarasında yoga yaptı. Bostanlı'dan hareket eden vapurun güvertesine serilen matlar üzerinde gün batımına karşı yapılan etkinlikte katılımcılar hem spor yaptı hem de denizin ortasında unutulmaz bir deneyim yaşadı.
İzmir Körfezi’nde ikinci yoga buluşması
İzmir Büyükşehir Belediyesi Gençlik Ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Spor Çalışmaları Şefi Mustafa Sandıkçıoğlu, ilkini geçen yıl yaptıkları vapurda yoga etkinliğinin ikincisini düzenlediklerini söyledi. Bugün bir kez daha katılımcıların Körfez’in eşsiz manzarasında yoga yaptıklarını ifade eden Sandıkçıoğlu, etkinliğin sorunsuz ve büyük bir keyifle tamamlandığını söyledi.

Katılımcılardan tam not
Yoga eğitmeni Beste Elvanlı, bir kez daha şahane insanlarla, muhteşem enerjilerle buluştuklarını ifade ederek İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay’a teşekkür etti.
Yoga eğitmeni Ayşegül Kaçıral da “İzmir’de denizin ortasında çok keyifli bir etkinlik yaptık. Emeği geçenlere teşekkür ediyoruz” dedi.
Yoganın Bestesi Stüdyosu adına görev alan Seren Aslan, müthiş bir atmosferde harika bir gün geçirdiklerini ifade ederek, “20 kişilik asistan kadrosu ile etkinlikte görev aldık. Çok keyifliydi. Çok heyecanlıydık. Bu kadar kalabalığı destekleyebilmek için elimizden geleni yapmaya çalıştık. Umarım herkes büyük keyif almıştır. Katılımcıların mutlu ayrıldığını düşünüyorum. Herkesin yüzü gülüyor. Herkes burada olduğu için kendini şanslı hissediyor. Biz de burada olduğumuz için öyle hissediyoruz” diye konuştu.
“Kendimizi dinleme imkanı yakaladık”
İlk kez böyle bir deneyim yaşadığını ve çok güzel zaman geçirdiğini söyleyen Didem Kocagöz, “Çok eğlendim. Bir daha olsa yine gelirim. Çok müthiş bir gündü. Rüzgarı, güneşi hissetmek ayrı bir mutluluktu” dedi. Sultan Özger de ilk kez katıldığını, bunun kendisi için çok güzel bir deneyim olduğunu ifade etti.
Büşra Gürtel bu atmosferde, denizin ortasında, bu kadar insanla aynı duyguyu paylaşmanın çok güzel olduğunu vurgulayarak, şunları söyledi: “Böyle fırsatlar oldukça değerlendiriyorum. Umuyorum bu etkinliklerin devamı gelir. Burada kendimizi rüzgara bırakıp, yine kendimizi dinledik. Yaşadığımız kötü gnleri bir an olsun unutarak mutluluk yaşadık.”
0 Yorum
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Bir Yorum Bırakın