Karşıyaka Belediyesi, Tüm Bel-Sen İzmir 2 Nolu Şube ile yürüttüğü Toplu İş Sözleşmesi görüşmelerini anlaşmayla sonuçlandırdı. Belediye Başkanı Yıldız Ünsal ile Tüm Bel-Sen Genel Başkanı Erdal Bozkurt’un katılımıyla imzalanan sözleşme kapsamında memurların ekonomik ve sosyal haklarında iyileştirmeler yapıldı. Yaklaşık iki yıl süreyle geçerli olacak anlaşma, belediyede görev yapan kamu emekçilerine yönelik önemli kazanımlar içeriyor. Taraflar, imza töreninde emek ve dayanışma vurgusu yaparak sözleşmenin tüm çalışanlara hayırlı olmasını temenni etti.

BAŞKAN ÜNSAL’DAN EMEK VE DAYANIŞMA VURGUSU
Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal “Yaşamım boyunca her zaman işçinin ve emekçinin yanında oldum. Zor şartlarda dahi alın terinin karşılığını vermek için mücadele ettim. Bu inançla yetkili sendikamız ile uzlaşı sağlayarak tüm memurlarımızın haklarını koruyan bir toplu sözleşmeye imza attık. Karşıyaka Belediyesi’ne emek veren tüm çalışma arkadaşlarımla daha güçlü bir geleceğe yürüyoruz. Dayanışmayla, ortak akılla ve alın terine duyduğumuz saygıyla kentimiz için çalışmaya ve üretmeye devam edeceğiz” dedi.
Tüm Bel-Sen Genel Başkanı Erdal Bozkurt da “Sözleşmemizin tüm çalışanlara hayırlı olmasını diliyoruz. Karşıyaka Belediye Başkanı Sayın Yıldız Ünsal’a, görüşmelerde emeği geçen belediye bürokratlarına, bizlerden desteğini esirgemeyen belediye meclis üyelerine, sivil toplum örgütlerine, kişi ve kurumlara teşekkür ediyoruz” diye konuştu.
0 Yorum
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Bir Yorum Bırakın