Konak İletişim Merkezi ekipleri vatandaşla birebir temas halinde

Konak Belediyesi’nin çözüm odaklı hizmet birimi Konak İletişim Merkezi, saha ekipleriyle ilçeyi adım adım gezerek vatandaşların taleplerini birebir dinliyor, hızlı çözüm için anında harekete geçiyor.

  • Oluşturulma Tarihi :
  • Güncelleme Tarihi :
  • Kaynak : BÜLTEN
Konak İletişim Merkezi ekipleri vatandaşla birebir temas halinde haberinin görseli

Konak Belediyesi’nin vatandaş odaklı hizmet anlayışını sahaya taşıyan Konak İletişim Merkezi (KİM), ekipleriyle birlikte ilçenin dört bir yanında vatandaşlarla buluşuyor. Sokak sokak gezen ekipler, Konaklıların taleplerini yerinde alarak Konak Belediyesi Koordinasyon Merkezine iletiyor. Aynı zamanda belediyenin hizmetleri ve etkinlikleri hakkında da bilgilendirme yapan ekipler, daha önce iletilen taleplerin sonuçlarını da yerinde kontrol ediyor. Hızlı çözüm ağı sayesinde vatandaşların başvuruları ilgili müdürlüklere kısa sürede aktarılıyor.

konak

KONAK’TA KİM KOLAYLIĞI

Konak Belediyesi’nin teknolojik altyapısını tamamen yenileyerek bütünsel bir hizmet ağı oluşturduğu Konak İletişim Merkezi, saha ekibinin yanı sıra ön büro, çağrı merkezi ve online platformlar üzerinden çalışmaya devam ediyor. WhatsApp ve çağrı merkezinin tek numarada birleşmesiyle vatandaş erişimi en kolay ve hızlı şekilde işliyor. 444 35 36 numaralı KİM Çağrı Merkezi ve WhatsApp hattının yanı sıra, belediye hizmet binasında ön büro personeli de Konaklıların taleplerini alıyor. Konak Belediyesi’nin web sitesi ve mobil uygulaması üzerinden de talep için başvuru yapılabiliyor. Başvuru oluşturulduğunda vatandaşa mesaj gönderiliyor, tamamlandığında ise gönderilen mesajda yer alan linkten başvuru süreci takip edilebiliyor.

Kaynak : BÜLTEN

Okumaya Devam Et

Aşağı kaydırmaya devam edebilir veya ilgi alanınıza göre seçim yapabilirsiniz.