Sayfa Yükleniyor...
Ödemiş Belediyesi, vatandaşlara daha hızlı hizmet verebilmek için evrak yönetiminde dijital arşiv sistemine geçiyor. 1881’den bu yana süren belediye arşivi dijital ortamda olacak.
Ödemiş Belediyesi, vatandaşlara daha hızlı ve etkin hizmet verebilmek amacıyla dijital arşivleme sistemine geçiyor. İlk olarak İmar ve Şehircilik Müdürlüğü olmak üzere tüm müdürlüklerde uygulanacak yeni sistemle, 1881 yılında kurulan belediyenin geçmişe dair tüm belgeleri dijital ortama taşınacak. Yeni dijital arşivleme sisteminin oluşturulması için özel bir ekip kurularak çalışmalara başlandı.
Çalışmaları yerinde inceleyerek bilgi alan Belediye Başkanı Mustafa Turan, “Dijital arşivleme sisteminin sunduğu hız ve kolaylık sayesinde vatandaşlarımıza talep ettiği belge veya evrak, daha kolay ve hızlı bir şekilde teslim edilecek. Zaman kaybı olmayacak. Bu sistem sayesinde zamanla evrakta meydana gelen yıpranma, kaybolma gibi olumsuzluklar yaşanmayacak. Aynı zamanda belediye hizmetlerinin yürütülmesinde ve vatandaşların belediye işlerini daha kısa bir sürede tamamlamasını sağlayacak. Mevcut e-imar sistemiyle de entegrasyonu sağlanacak” dedi.
BÜLTEN