Dokuz Eylül Üniversitesi (DEÜ), Türkiye Üniversite Spor Federasyonu tarafından3–15 Nisan tarihleri arasında Alanya’da düzenlenen Yol Bisikleti Türkiye Şampiyonası ile5 Nisan’da gerçekleştirilen ÜNİLİG Dağ Bisikleti Şampiyonası’nda önemli başarılara imza attı. Üniversite sporcuları, bireysel ve takım kategorilerinde elde ettikleri derecelerle dikkat çekerek DEÜ’nün spordaki iddiasını bir kez daha ortaya koydu.
KAAN SOYLU ÖZKALBİM ALTIN MADALYA KAZANDI
Yol Bisikleti Türkiye Şampiyonası’nda Dokuz Eylül Üniversitesi öğrencisi Kaan Soylu Özkalbim, erkekler bireysel kategorisinde Türkiye şampiyonu olarak altın madalya kazandı. Takım klasmanında ise DEÜ, hem erkeklerde hem kadınlarda Türkiye üçüncüsü olarak kürsüye çıkma başarısı gösterdi. Şampiyonaya erkeklerde6 üniversiteden 56, kadınlarda ise1 üniversiteden 27 sporcu katılım sağladı.
SERDAR KARA TÜRKİYE İKİNCİSİ OLDU
ÜNİLİG Dağ Bisikleti Şampiyonası’nda da başarılı bir performans ortaya koyan Dokuz Eylül Üniversitesi (DEÜ) sporcuları önemli dereceler elde etti. Erkekler bireysel kategorisinde Serdar Kara Türkiye ikincisi olurken, erkek takım klasmanında DEÜ Türkiye şampiyonu oldu. Yarışmalara erkeklerde4 üniversiteden 49, kadınlarda ise0 üniversiteden 25 sporcu katılım sağladı.