- Spor
- 16.09.2025 16:05
Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nde mücadele eden Karşıyaka’nın 2025-2026 sezonunda forma isim sponsoru EvoLog Lojistik oldu. Detaylar haberimizde…
Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nde büyük heyecanın başlamasına kısa bir süre kala tüm takımlar hazırlıklarına devam ediyor. FIBA Avrupa Basketbol Şampiyonasından sonra büyük heyecan başlayacak. Karşıyaka, ilk kez bu sezon Avrupa Kupaları’nda mücadele etmeyecek. Geçen sezon kötü gidişatın ardından ligde kalma tehlikesi yaşayan Kaf-Kaf, başantrenör Ahmet Çakı ve transferler ile durumu kurtarmıştı. Yeni sezonda yeni başkan ve yeni yönetimle yola çıkan yeşil-kırmızılılar, başantrenör görevine Faruk Beşok’u getirirken genel menajer Nihat Mala ile yola devam etti.
Üst üste yapılan transferlerden sonra Kaf-Kaf, sponsorluk görüşmelerine devam ediyor. İzmir ekibinin önümüzdeki günlerde resmi açıklama yapması bekleniyor. Edinilen bilgilere göre Karşıyaka’nın 2025-2026 sezonunda forma isim sponsoru EvoLog Lojistik oldu. Martı A.Ş ile ise henüz resmi anlaşmaya varılmadı. Karşıyaka, geçen sezon Pınar grubunun sponsorluğunu çekmesinden sonra finansal ve ekonomik olarak çok zorlanmıştı. Karşıyakalı menajerler yine aynı hataları tekrarlamak istemediği için sponsorluk anlaşmalarına resmiyet kazandırmayı hedefliyor.
Karşıyaka Basketbol Takımı, 2025-2026 sezonuna önemli bir sponsorluk anlaşmasıyla hazırlanıyor. Avrupa, Balkanlar ve Türkiye genelinde taşımacılık sektöründe faaliyet gösteren EvoLog Lojistik, yeşil-kırmızılı ekibin yeni sezondaki forma sponsoru oldu. Anlaşma kapsamında EvoLog logosu, Karşıyaka’nın maçlarda giyeceği formaların sırt kısmında yer alacak. Ayrıca Mustafa Kemal Atatürk Spor Salonu’ndaki faul atış alanında da firma logosu bulunacak. Bu uygulama, salonu dolduran taraftarların dikkatini çekerken, sponsor firmanın görünürlüğünü de artıracak.
Kulüp yetkilileri, resmi açıklamanın kısa süre içinde yapılacağını belirtirken, bu anlaşmanın Karşıyaka’nın yeni sezon öncesindeki ilk sponsorluk hamlesi olmasının ayrı bir önem taşıdığını vurguladı. Sponsorluk anlaşmasının, kulübün mali yapısına destek sağlaması ve takımın saha içi performansına pozitif katkıda bulunması hedefleniyor. Karşıyaka taraftarları, yeni sezon formalarında EvoLog logosunu görmek için sabırsızlanırken, kulüp yetkilileri de sponsorluk iş birliğinin uzun vadeli olacağını ifade etti.
Kaynak : HÜSEYİN DEMİR