Sayfa Yükleniyor...
E-ticaretin önemi gün geçtikçe artarken küçük işletmelerin gelişimi için varlığı da büyük önem kazanıyor. Doğru reklam ve pazarlama yöntemiyle e-ticaret ciroları gün geçtikçe yükseltiyor. Öncelikle kullanıcıların, sitenizi beğenip beğenmediğine karar vermesi 50 milisaniye alıyor ve ilk izlenim için asla ikinci bir şansınız olması düşünülemez. Bu nedenle kurumlar son derece yaratıcı olmalılar. İlk izlenim kaybettirebileceği gibi pek çok müşteriyi de çekebilir. Bu nedenle e-ticarette tasarım son derece önemlidir. E/ticaretin bir diğer olmazsa olması ise mobilde sürdürülebilir bir hesabın olmasıdır. Canlı ve dinamik bir hesap tüketiciye ulaşmanın en kolay yolunu oluşturur. E-ticaret ekonomisi hızlı bir büyüme yaşadığından, giderek daha fazla sayıda işin bu artan kalabalık alana girmesi bekleniyor. Google arayıcılarının yüzde 90’ı sadece ilk üç sonuca tıklıyor. Yani, ürününüz sayfanın en sonunda yer alıyorsa sadece kalan yüzde 10 sizin sitenizi bulacaktır. Canlı sohbet kullanın. Çünkü canlı sohbet siteyi daha insancıl kılacağı için insanların alışveriş eğilimi daha yüksek oluyor. Aynı zamanda sosyal medyada mecralarında fotoğraf kullanmak müşteri eğilimlerinde büyük önem taşıyor. E-ticaret kullanıcısı bir firmanın sosyal sorumluluk projelerinde de yer alması müşteri eğiliminde büyük rol oynuyor.