Tüm müşteriler dijital deneyimden memnun

Türkiye’de 12 yıldır faaliyet gösteren ve toplam yatırımları 21 milyar TL’yi aşan Vodafone, 2018’de de “dijital telekom operatörü” olma hedefiyle çalışmalarını sürdürdü


  • Oluşturulma Tarihi : 02.01.2019 13:26
  • Güncelleme Tarihi : 02.01.2019 13:26
  • Kaynak : HABER MERKEZİ
Tüm müşteriler dijital deneyimden memnun haberinin görseli

Yaptığı her işin merkezine müşterilerini yerleştiren Vodafone, abonelerine genişbant teknolojilerinde sahip olduğu global deneyimin yanı sıra en iyi hizmeti sunmaya devam etti. Vodafone’lular, 2018’in ilk 9 ayında 752 bin 116 TB data kullandı. Dijitalleşmeye dayalı kullanım alışkanlıklarıyla öne çıkan Vodafone Red’liler, son 1 yılda 298,6 milyon GB mobil internet kullandı, 21,3 milyar dakika konuştu, 3,3 milyar SMS attı. Vodafone Red tarifelerine entegre edilen Vodafone Pass ek paketleriyle 1,9 milyon kişi kotasından yemeden özgürce internete girdi ve 67 milyon GB mobil internet tüketti. Aylık internet kullanımı ortalama 9,7 GB’a ulaşan Vodafone Red’lilerin akıllı telefon sahipliği oranı ise yüzde 96’yı buldu. Tarifedeki dakikalarıyla 23 ülkeyi tıpkı Türkiye’yi arar gibi arayarak 136 milyon TL tasarruf eden Red’liler, yurtdışına seyahat ettiklerinde ise tarifelerindeki ses, internet ve SMS haklarını 104 ülkede Türkiye’deki gibi özgürce kullanma imkânı sunan Her Şey Dahil Pasaport hizmeti ile 1 milyar TL tasarruf etti. Red müşterilerine 1,1 milyar TL’si yurtdışı faydalarıyla, 42 milyon TL’si GSM dışı faydalarla ve 3,9 milyon TL’si içerik servisleriyle olmak üzere yaklaşık 1,2 milyar TL’lik fayda sağlandı. HABER MERKEZİ