- Ekonomi
- 04.11.2025 14:49
Aydem ve Gediz Perakende, yenilenen şubeleriyle müşteri deneyimini zirveye taşıyor
Aydem Perakende ve Gediz Perakende, müşteri odaklı dönüşüm kapsamında başlattığı renovasyon programı ile Denizli Bayramyeri Müşteri İlişkileri Merkezi’ni yenileyerek hizmete açtı. Şirket, modern tasarımı, dijital altyapıyı ve erişilebilirliği bir araya getiren yeni konseptiyle deneyimi üst seviyeye taşıyor.
- Oluşturulma Tarihi :
- Güncelleme Tarihi :
- Kaynak : BÜLTEN
Müşteri memnuniyetini artırma hedefiyle 2023 yılında başlattığı renovasyon sürecine hız kesmeden devam eden Aydem Perakende ve Gediz Perakende, yenilenen Denizli Bayramyeri Müşteri İlişkileri Merkezi’ni hizmete açtı. Aydem Enerji’nin perakende şirketleri, yeni konseptle hem dijitalleşmeyi hem de erişilebilirliği ön plana çıkarırken, şube deneyimini daha hızlı, konforlu ve kapsayıcı hale getiriyor. Açılışta konuşan Aydem Enerji Perakende Grubu Genel Müdürü Mustafa İren, “Deneyimi sürekli iyileştiriyoruz” diyerek sürecin devam edeceğinin sinyalini verdi.
Aydem Enerji Perakende Grubu Genel Müdürü Mustafa İren: Deneyimi sürekli iyileştirmeye devam ediyoruz
Denizli Bayramyeri Müşteri İlişkileri Merkezi’nin açılış töreninde konuşan Aydem Enerji Perakende Grubu Genel Müdürü İren görüşlerini şöyle aktardı:
“Müşterilerimizin ihtiyaçlarını yakından takip ediyor, hayatlarını kolaylaştıracak çözümleri şubelerimize entegre ediyoruz. Bu yenilikçi yaklaşım, sadece işlem süreçlerini kolaylaştırmakla kalmıyor, aynı zamanda Aydem Perakende ve Gediz Perakende’nin müşteri odaklı ve yenilikçi marka kimliğini de güçlendiriyor. Bugün Çiğli’den Menemen’e, Aliağa’dan Denizli Bayramyeri’ne kadar pek çok şubemizi yeni konseptle hizmete sunmanın gururunu yaşıyoruz. Denizli Bayramyeri’nde hizmete açtığımız merkezimiz, diğer yenilenen şubelerimiz gibi işlemleri hızlandıran, erişilebilirliği artıran ve konforu öne çıkaran yapısıyla deneyimi iyileştirerek ileri taşıyor. Önümüzdeki dönemde bölgedeki diğer şubelerimizde de bu yenileme çalışmalarını sürdürmeyi hedefliyoruz.”
Herkes için erişilebilir merkezler
Yenilenen Müşteri İlişkileri Merkezleri’nde erişilebilirlik, hizmet anlayışının ayrılmaz bir parçası olarak ele alınıyor. Görme engelli müşteriler için Braille alfabesiyle hazırlanmış yönlendirmeler ve yerlerde kılavuz çizgileri, işitme engelli müşteriler için veznelerde indüksiyon döngü sistemi, ihtiyaç halinde kullanılabilecek destek butonları ve fiziksel erişimi kolaylaştıran rampalar yer alıyor.
Aydem Perakende Hakkında
Enerji sektöründe 40 yıllık deneyim ve uzmanlığa sahip Türkiye’nin ilk ve öncü entegre enerji şirketi Aydem Enerji Grubu’nun yapı taşlarından olan Aydem Elektrik Perakende Satış A.Ş, Aydın, Denizli ve Muğla’nın görevli tedarik şirketi olarak 2008 yılında faaliyetlerine başladı ve Türkiye’nin ilk özelleşen elektrik perakende şirketi oldu. Aydem Perakende, görevli tedarik şirketi olarak hizmet verdiği Aydın, Denizli ve Muğla illeri ile Türkiye’nin 81 ilinde 2 milyondan fazla noktada hayat için enerji sağlamakta ve Türkiye’nin enerjisi ve ekonomisi için katma değer yaratıyor. Sürdürülebilir gelecek için enerji çözümleri üretme stratejisini kurum kültürüne yayan Aydem Perakende, müşteriyi odağına alan yaklaşımı, modern dünyanın getirdiği yenilikler ve ihtiyaçlardan beslenen hizmetleri, Türkiye’nin en yaygın hizmet ağına sahip müşteri ilişkileri merkezleriyle; müşterileri, çalışanları, tedarikçileri ve toplum için değer yaratma amacıyla faaliyetlerini sürdürüyor. Çalışma politikaları ve hayata geçirdiği yenilikçi uygulamalarla yarattığı güçlü kurum kültürü ve çalışanlarına verdiği değeri tescil ettiren Aydem Perakende, Great Place to Work® Enstitüsü tarafından “Harika İş Yeri” olarak sertifikalandırıldı ve “Türkiye’nin En İyi İşverenleri Listesi”nde yerini aldı.
Gediz Perakende Hakkında
Enerji sektöründe 40 yıllık deneyim ve uzmanlığa sahip Türkiye’nin ilk ve öncü entegre enerji şirketi Aydem Enerji Grubu’nun yapı taşlarından olan Gediz Elektrik Perakende Satış A.Ş, İzmir ve Manisa’nın görevli tedarik şirketi olarak 2013 yılında faaliyetlerine başladı. Hizmet verdiği İzmir ve Manisa illerinde müşterilerin ihtiyaçlarına daha hızlı ve kalıcı çözümler üreterek 3 milyondan fazla noktada hayat için enerji sağlıyor ve Türkiye’nin enerjisi ve ekonomisi için katma değer yaratıyor. Sürdürülebilir gelecek için enerji çözümleri üretme stratejisini kurum kültürüne yayan Aydem Perakende, müşteriyi odağına alan yaklaşımı, modern dünyanın getirdiği yenilikler ve ihtiyaçlardan beslenen hizmetleri, Türkiye’nin en yaygın hizmet ağına sahip müşteri ilişkileri merkezleriyle; müşterileri, çalışanları, tedarikçileri ve toplum için değer yaratma amacıyla faaliyetlerini sürdürüyor. Türkiye’nin enerjisi ve ekonomisi için katma değer yaratan Gediz Perakende; çalışma politikaları ve hayata geçirdiği yenilikçi uygulamalarla yarattığı güçlü kurum kültürüyle Great Place to Work®” Enstitüsü tarafından “Harika İş Yeri” olarak sertifikalandırıldı ve “Türkiye’nin En İyi İşverenleri Listesi”nde de yerini aldı.
Kaynak : BÜLTEN