27 Haziran 2026, Cumartesi 21:53
37°C İzmir

İstanbul'da salgın döneminin en yüksek aşı uygulaması dün gerçekleştirildi

İstanbul Valisi Yerlikaya, dün 273 bin 602 dozla kentte yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını döneminin en yüksek aşı uygulamasının gerçekleştirildiğini bildirdi

İstanbul'da salgın döneminin en yüksek aşı uygulaması dün gerçekleştirildi haberinin görseli
1 dk okuma süresi

İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabından Kovid-19 salgınına karşı İstanbul'da dün gerçekleştirilen aşı rakamlarını paylaştı.

Yerlikaya, "İstanbul'da salgın döneminin en yüksek aşı uygulaması dün gerçekleştirildi ve tam 273.602 doz aşılama yapıldı. 1. doz: 3.916.959, 2. doz: 2.251.556, toplamda 6.168.515 doz aşı oldu. Aşı sırası gelen vatandaşlarımızı bekliyoruz." ifadelerini kullandı. AA

Kaynak: HABER MERKEZİ

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.