Kaliteli taşımacılığın adresi Horoz Lojistik

Horoz Lojistik Yönetim Kurulu Başkanı Taner Horoz, 2017 yılının şirketleri açısından çok iyi geçtiğini belirterek, her yıl olduğu gibi 2018 için de büyük hedefleri olduğunu söyledi


  • Oluşturulma Tarihi : 09.03.2018 06:36
  • Güncelleme Tarihi : 09.03.2018 06:36
  • Kaynak : HABER MERKEZİ
Kaliteli taşımacılığın adresi Horoz Lojistik

NİLGÜN TAZE

Horoz Lojistik, her geçen gün yeni hizmetleriyle tüm sektörlerdeki lojistik ihtiyaçlara katma değeri en yüksek şekilde çözümler üretmeyi hedeflerken aynı zamanda ana faaliyet konusu olan lojistik hizmetler alanında iki büyük şirketiyle faaliyet gösteriyor. Horoz Lojistik, Yurtiçi Komple Taşıma, Depolama ve Dağıtım, Uluslararası Karayolu ve Demiryolu Taşımacılığı hizmetleri sunarken, Horoz Bollore Logistics ise, Denizyolu-Havayolu Forwarding, Konteyner Dahili Taşımacılık ve Proje Kargo Taşımacılığı alanlarında müşterilerine hizmet veriyor.

HEDEFLER BÜYÜK

Horoz Lojistik Yönetim Kurulu Başkanı Taner Horoz, 2017 yılının şirketleri açısından çok iyi geçtiğini belirterek, “Özellikle girdiğimiz birtakım yenilikçi projelerde gayet başarılı olduk. Hem iş hacmimiz arttı, hem de sunduğumuz yeni ürünlerimizde olumlu geri dönüşler aldık. Bu anlamda karlılığımızı da iş hacmimizi de yükseltmiş olduk. Sektörün lider firmalarından biri olarak, her yıl olduğu gibi 2018 için de büyük hedeflerimiz var. Horoz Lojistik olarak hedefimiz Türkiye’nin büyümesiyle doğru orantılı ilerliyor. Ancak temelde, Türkiye'nin büyümesinin yaklaşık iki buçuk, üç katı büyümeyi kendimize hedef koyuyoruz. Hedeflerimizde her zaman büyümenin yanı sıra, daha fazla katma değer üretebileceğimiz projelere yoğunlaşmak bulunuyor. Büyüme kadar, dönüştürme hedeflerimiz ve uygulamada daha kompleks işlere geçme hedeflerimiz var” dedi.

ODAK KOMPLEKS FİRMALAR

Horoz Lojistik olarak iş süreçleri kompleks olan firmalarla daha çok ilgilendiklerini ifade eden Horoz, “Çünkü bu işlerde katma değer yaratabiliyor, problem çözme kabiliyetimizi ortaya koyabiliyoruz. Bu sayede işe deneyimimizi katabiliyor, uzmanlığımız çerçevesinde dizayn ve planlama anlamında katkı sağlayabiliyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaç duyduğu tüm lojistik hizmetlerini entegre bir şekilde sunarak, sınırsız özel çözümler üretebiliyoruz. Bu anlamda kendimizi, hava, kara, deniz, yurt içi, yurt dışı ve depolama gibi lojistiğin bir alanında yer almanın ötesinde, bir bütün olarak en fazla faydayı sağlayabilecek şekilde konumlandırmaya çalışıyoruz. Böylece müşterilerimizin “tek muhatapla” bütün lojistik süreçlerini yürütüyoruz. Bu durum da müşterilerimize ekonomik avantajın yanı sıra, operasyonel bakımdan da büyük fayda sağlıyor” açıklamasını yaptı.

2018 PLANLARI

Horoz grubunun ürün çeşitliliğinin oldukça geniş olduğunu ifade eden Horoz şu açıklamaları yaptı: “Ürünlerimizi gerek Anadolu’da, gerekse yurtdışında daha geniş bir müşteri kitlesine ulaştırmayı planlıyoruz. İşimize bu sene de yatırım yapmaya devam edeceğiz. Bizim yatırım şeklimiz genel olarak yeni işlere, yeni coğrafyalara girmeye ve oraya servis ulaştırmaya yönelik oluyor. Bu anlamda yatırımlarımızı 2016 ve 2017’de gerçekleştirdik, 2018’de de devam edeceğiz. İşimizde fark yaratan en önemli iki unsur kaliteli işgücü ve teknoloji. Her ikisine de her yıl olduğu gibi bu yıl da yatırım yapmaya devam edeceğiz. 2018 yılında Horoz Lojistik olarak yurtiçi taşımacılık alanında e-ticaret hizmetimizle ön plana çıkıyoruz. Dünyayı 24 saat açık küresel bir pazar haline dönüştüren internetin sahip olduğu imkanlar, e-ticaret aracılığıyla işletmelere fayda sağlarken, müşteriler için de hızlı ve kaliteli bir hizmet anlamına geliyor.”

75 YILLIK DENEYİM

Horoz, 75 yıl gibi derin bir geçmişi geride bırakarak kullanıcıların adreslerine kadar yapılan ürün teslimini devreye koydukları e-ticaret sistemiyle en kısa sürede yerine getirdiklerini belirterek, “Dünyayı 24 saat açık küresel bir pazar haline dönüştüren internetin sahip olduğu imkanlar, e-ticaret aracılığıyla işletmelere fayda sağlarken, müşteriler için de hızlı ve kaliteli bir hizmet anlamına geliyor. 75 yıl gibi derin bir geçmişi ardına alan Horoz Lojistik de yeni yatırımları ile son kullanıcıların adreslerine kadar yapılan ürün teslimini devreye koyduğu e-ticaret sistemiyle en kısa sürede ve başarıyla yerine getiriyor. Yıllardır, küçük ev aletleri ve beyaz eşya sektörünün vazgeçilmez tedarikçilerinden olan Horoz Lojistik, bu sektöre yaptığı yatırımlara bir yenisini daha ekledi” diye konuştu.

EV TESLİMATI

Horoz Lojistik’in uzun zamandan beri beyaz eşya sektörü tarafından gerek yurt içindeki üretim fabrikalarından sevk edilen, gerekse yurt dışından ithalat yoluyla Türkiye’ye getirilen ürünleri, bayi, depo, mağaza ve zincir market kanallarına yüksek performans düzeyinde teslim ettiklerini belirten Horoz, “Dağıtım süreçlerinde elde ettiği başarılı operasyonları sayesinde tercih edilen Horoz Lojistik, sektörün önemli bir ihtiyacına daha karşılık vererek ‘ev teslimatı’ projesini müşterisine sunuyor. Bu hizmet kapsamında satın alınan ürünlerin, son kullanıcıların adreslerinde evlerinin içine kadar teslim edilmesiyle, hem gönderici firmanın hem de alıcı müşterilerin lojistik beklentilerine önemli bir çözüm kaynağı oluyor” ifadelerini kullandı.

GÜVENLİ KARGO

Müşteri istek ve ihtiyaçlarını karşılamayı hedefleyen lojistiğin küreselleşme, ilerleyen teknoloji ve artan tüketici bilinci ile şekillenen dinamik bir sektör haline geldiğini açıklayan Horoz, bu durumun işletmeleri, yenilikleri yakından takip etmeye zorlarken, lojistik firmalarının faaliyetlerinde elektronik uygulamalar kullanmasıyla birlikte müşteri memnuniyetini de bir basamak yukarı taşıdığını belirtti. Horoz, “Dünya dönüyor, devir değişiyor. Değişen ve gelişen dünya şartlarına tam uyum sağlayan Horoz Lojistik de sunduğu hizmetlerle müşterilerinin taleplerine kaliteden ödün vermeden en hızlı dönüşleri sağlıyor. Günümüz dünyasında, toplam perakende ticaret hacmi içinde, e- ticaretin oranı her geçen gün artış gösteriyor. Hane halkı internet üzerinden güvenli alışveriş yaparken, aldıkları ürünlerin de kendilerine vaktinde, hasarsız ve evlerine kadar teslim edilmesini bekliyor” şeklinde konuştu.

DENEYİMLİ KADRO

Köklü lojistik firması Horoz Lojistik’in projelerindeki deneyimini B2C (müşteriden son kullanıcıya) ve C2C (müşterinin bayisinden son kullanıcıya) projeleriyle yansıttığını belirten Horoz, “Horoz Lojistik’in global dünyada iş hayatının yoğunluğu sebebiyle, ihtiyacı olan ürünleri internetin sunmuş olduğu ayrıcalıklarla e-ticaret siteleri üzerinden alışveriş yaparak edinen tüketiciye bu projesiyle önemli bir fayda sağlıyor. Hem mağazadan seçilen, hem de e-ticaret sitelerinden satın alınan ürünlere uzman ve deneyimli kadrosu ile lojistik destek veren Horoz Lojistik, Türkiye kapsamındaki dağıtım ağı ve işleyiş yapısı ile randevulu ev teslimatlarını beklentilerin üzerindeki bir performansla gerçekleştiriyor” dedi.

TAŞIMA VE TESLİMAT

Horoz, ev teslimi hizmeti kapsamında hem göndericinin bayi satış noktası ve deposundan, hem de Horoz Lojistik’in hizmet verdiği lojistik depolardan son kullanıcı adreslerine sevkiyat yapabildiğini açıklayarak şunları söyledi: “Ürünlerin katlara kadar taşınması ile fark yaratılıyor. Taşıma ve teslim operasyonlarının doğru biçimde kurgulanması, alt yapıya yapılan yatırımlar, eğitimli ve donanımlı bir müşteri hizmetleri kadrosunun yoğun çalışmaları, yakın takibi ve itinalı yaklaşımı sayesinde başarıya ulaşan bu proje, uygulamaya geçtiğinden bu yana müşterilerinden yoğun talep görüyor. Ev teslim hizmetinde, zaman kavramının öneminin bilincinde olan Horoz Lojistik, geliştirdiği yenilikçi mobil alt yapıyı kullanarak, anlık teslimat bilgisi, teslimata ait teslim belgesinin anlık olarak sisteme yüklenmesi, teslimat noktasının harita üzerinde gösterilmesi gibi işlevleri yerine getiriyor.”

AYNI GÜN TESLİMAT

Alt yapıları sayesinde teknik servislerle senkronize teslimatı mümkün kılarak tüketicilerin aynı günde hem ürünlerini teslim almalarını hem de ürün kurulumlarının servis tarafından tamamlanmasını sağladıklarını ifade eden Horoz, “Ürünlerin sağlam ve eksiksiz biçimde adrese ulaştırılması konusunda kayıp ve hasar riskini, kurguladığı model sayesinde minimuma indirmesi de, beyaz eşya sektörü tarafından en çok tercih edilen marka olmamızı sağlıyor” ifadelerini kullandı.

ŞİRKET TARİHÇESİ

Geçtiğimiz sene 75. yılını kutlayan Horoz Lojistik, 1942 yılında Gaziantep’te Mehmet Emin Horoz tarafından kurulur. 1957 yılında Mehmet Emin Horoz’un vefatı sonrasında ikinci kuşat yönetici M. Nurettin Horoz işi devralır. Firma 1970’li yıllarda uluslararası karayolu taşımacılığına yönelir. 1980’ler sonunda yurt geneline yayılmış faaliyetleri ve Orta Doğu ülkelerine yönelik taşımacılık hizmetlerine ağırlık verilir. 1990’lı yılların başında rota, Avrupa’ya çevrilir. 1990’da ilk olarak Almanya ofisinde çalışmaya başlayan ailenin üçüncü kuşak yöneticisi Taner Horoz, 1995 yılında İstanbul’a geldiğinde sektördeki değişimi fark eder ve deniz ve hava taşımacılığı ile gümrükleme departmanını kurar. Horoz Nakliyat, “Horoz Lojistik” adı altında entegrasyon sağlayacak şekilde yeniden yapılanmaya gidilir. 2000 yılına gelindiğinde Horoz, dünya devlerinden Bollore Group ile Deniz ve Hava Taşımacılığı alanlarında ortaklık yapılır. Bu sayede Horoz bugün, 5 kıtada, 105 ülkede, 601 noktada Entegre Lojistik Çözümler üretebiliyor.

Haber Merkezi