26 Haziran 2026, Cuma 04:39
30°C İzmir

Karantina süresi bitmeden yolculuk yapan kişi ile otobüs firmasına toplam 8 bin 100 lira ceza kesildi

Kırıkkale'nin Delice ilçesinde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) karantina süresi bitmeden yolculuk yapan kişiye ve otobüs firmasına toplam 8 bin 100 lira ceza kesildi

Karantina süresi bitmeden yolculuk yapan kişi ile otobüs firmasına toplam 8 bin 100 lira ceza kesildi haberinin görseli
1 dk okuma süresi

Delice İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, Kovid-19 denetimi sırasında, Tokat'tan İzmir'e giden yolcu otobüsünü durdurdu.

HES kodu sorgulamasında yolculardan Ö.S’nin (56) karantina süresinin devam ettiğini belirleyen ekipler, durumu İl Salgın Denetim Merkezi'ne bildirdi.

Yapılan sorgulamada yolcunun karantina süresinin saat 00.00'da sona ereceği tespit edildi.

Olayın ardından karantina kurallarını ihlalden Ö.S. ile otobüs firmasına 8 bin 100 lira ceza kesildi.

- REKLAM -

Yolcu ayrıca İl Milli Eğitim Müdürlüğüne ait kent merkezinde bulunan bir yurda yerleştirildi. AA

Kaynak: HABER MERKEZİ

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.