22 Haziran 2026, Pazartesi 10:49
27°C İzmir

Konya'da antifriz içen kişi hastaneye kaldırıldı

Konya'nın Kulu ilçesinde sanayide çalışan bir kişi içtiği antifriz nedeniyle rahatsızlanınca hastaneye kaldırıldı

Konya'da antifriz içen kişi hastaneye kaldırıldı haberinin görseli
1 dk okuma süresi

Küçük Sanayi Sitesi'nde otomobil tamircisi olarak çalışan Seyit Ali Aktan (25), arkadaşları ile girdiği iddia nedeniyle yarım çay bardağı antifriz içti.

Kısa süre sonra rahatsızlanan Aktan, Kulu Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Aktan, burada yapılan müdahalenin ardından ambulansla Konya Şehir Hastanesine sevk edildi. AA

Kaynak: HABER MERKEZİ

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.