Advertisement

Pınar, WorldFood İstanbul 2025’te yeni ürünleri ile öne çıktı

33'üncü WorldFood İstanbul Fuarı’na katılan Pınar, yeni ürünlerini tanıtarak büyük beğeni topladı.

  • Oluşturulma Tarihi : 09.09.2025 10:03
  • Güncelleme Tarihi : 09.09.2025 10:03
  • Kaynak : BÜLTEN
Pınar, WorldFood İstanbul 2025’te yeni ürünleri ile öne çıktı haberinin görseli

İhracat kanallarını genişletmek, premium  ürünlerinin ihracattaki ivmesini artırmak, yeni pazarlara ulaşmak  için Worldfood  fuarına katılan Pınar, süpermarket zincirleri, AB ve Orta Doğu ülkelerinden dağıtımcılar, HoReCa segmenti ve sağlıklı beslenmeye ilgi duyan tüketicileri standında ağırladı. 

Pınar Süt, 2024 yılında  8 yeni pazara girerek Fransa, İsviçre, İrlanda, Finlandiya, Bulgaristan, Yunanistan, Macaristan ve Bosna Hersek’e ürün ihraç etmeye başladı. 

2024 yılında ihracattan 42,8 milyon dolar gelir elde eden Pınar Süt, başta Ortadoğu ve Avrupa Birliği ülkeleri olmak üzere 37 ülkeye ihracat yaptı. 2024 yılında Türkiye’den yapılan  markalı süt ve süt ürünleri ihracatının %15’ini Pınar Süt tek başına gerçekleştirdi. Geçtiğimiz yıl 8 yeni pazara girerek Fransa, İsviçre, İrlanda, Finlandiya, Bulgaristan, Yunanistan, Macaristan ve Bosna Hersek’e ürün ihraç etmeye başlayan Pınar Süt, yurt dışı satışlarının yarısından fazlasını Körfez ülkelerine (BAE, Irak, Kuveyt, Bahreyn, Umman, Katar, Suudi Arabistan) yapıyor. 

PINAR'DAN DÜNYA PAZARLARINA GÜÇLÜ ADIM

Pınar Et, geçen yılki ihracat faaliyetleri kapsamında 30 ülkeye ihracat yaparken KKTC, Irak ve Azerbaycan pazarlarındaki varlığını da güçlendirdi. Pınar Et, özellikle şarküteri ürünleriyle 4,9 milyon dolar ihracat geliri elde etti. Pınar Et’in dondurulmuş unlu ürünler grubunda yer alan börek çeşitleri de dış pazarlardaki tüketicileri tarafından tercih edilmeye devam ediyor. 

YENİ ÜRÜNLER TÜKETİCİ İLE BULUŞTU

Pınar Süt, bu yılki fuarda özellikle Labne, Süzme Peynir, Laktozsuz ve Aromalı Labne, Protein sütleri ile ön planda olmayı tercih ederken, yeni ürünleri Ekşi Krema, Sade Protein Süt, Karamelli ve Çilekli Sos’u da WorldFood İstanbul’da tanıttı. 

Pınar Et, şarküteri ürünleri, donuk unlu/et ürünleri ve bitki bazlı ürünleri ile  fuarda yer aldı. Pınar Et adına öne çıkan ürünler arasında ise Aç Bitir Hindi Füme, Tahinli Tepsi Böreği ve bitki bazlı inovatif ürünlerde Planty Power Vegan Nugget oldu. Yeni ürünlerden aç bitir hindi füme, içerdiği yüksek proteini, %1 yağ içeriği ve üstün lezzet ödülü ile ön plana çıktı. Tahinli tepsi böreği, dondurulmuş ürünler arasında ilk tatlı börek olması açısından önem taşıyor.

WORLDFOO İSTANBUL: 155 ÜLKEDEN 3 BİN MARKA

Sektörün uluslararası buluşma noktası olan 33. WorldFood İstanbul 2025 Fuarı, ihracat, satış ve marka tanınırlığı açısından stratejik bir platform işlevi görüyor. Üreticilere ihracat potansiyeli geliştirme, yeni pazarlara açılma ve global alıcılarla temas etme fırsatı sağlıyor.

Türk gıda sektörünün uluslararası buluşma noktası WorldFood İstanbul 2025’e katılan Pınar, ziyaretçileri ile bir araya gelerek zengin ürün portföyünü sergiledi. WorldFood İstanbul 2025, 2–5 Eylül 2025 tarihleri arasında TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi'nde 155 ülkeden 3 bine yakın markanın katılımıyla gerçekleştirildi.  Bu yıl 33’üncü kez gerçekleştirilen fuara katılan ülkeler arasında ABD, Çin, Hindistan, İtalya, Tayland, Güney Kore, Mısır, Nijerya, Polonya, BAE ve Arnavutluk öne çıktı.

Kaynak : BÜLTEN