25 Haziran 2026, Perşembe 22:57
30°C İzmir

Sağlık Bakanı Koca paylaştı! İzmir çift doz aşıda mavi oldu

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, çift doz koronavirüs aşısı haritasında mavi kategoriye yükselen il sayısının 10'a yükseldiğini bildirdi.

  • Oluşturulma:
  • Güncelleme:
  • Kaynak: HABER MERKEZİ
Sağlık Bakanı Koca paylaştı! İzmir çift doz aşıda mavi oldu haberinin görseli
2 dk okuma süresi

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, çift doz koronavirüs aşısı haritasında mavi kategoriye yükselen il sayısının 10'a yükseldiğini bildirdi.

Sağlık Bakanı Koca "Haritamız, toplum bağışıklığı hedefi için yeniden şekillenmeye devam ediyor. mavi il sayımız İzmir’le 10’a çıktı. Covid-19’a karşı ikinci doz aşı oranı İzmir’de artık %75’in üzerinde. Hepimizin lehine sonuçlar için, sıradaki 71 il, yarışalım!" dedi. 

- REKLAM -

Öte yandan İzmir Valisi Yavuz Selim Köşger'de, İzmir'in çift doz koronavirüs aşısı haritasında mavi kategoriye yükseldiğini bildirdi.

İzmir Valisi Köşger, "❝İzmir'imiz 2 doz aşı yapılma oranında %75'i gördü ve mavi kategoriye yükseldi. Önce kendilerinin ve sevdiklerinin sonra da kentimizin sağlığını düşünerek Covid-19 aşılarını yaptıran tüm hemşehrilerime müteşekkirim❞ açıklamasında bulundu.

- REKLAM -

Kaynak: HABER MERKEZİ

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.