- 30.01.2026 12:15
KESİAD kahvaltısında Başkan Işıklı’dan veda
KESİAD’ın geleneksel perşembe kahvaltısı, 12. Dönem Yönetim Kurulu Başkanı Yeşim Işıklı’nın görev süresinin sona ermesi dolayısıyla duygu dolu anlara sahne oldu. Toplantıda sanayinin sürdürülebilirliği, ekonomik öngörülebilirlik ve hukuk vurgusu öne çıktı.