Bayındır Belediyesinin sosyal medya hesaplarından yapılan duyuruda, Muharrem ayının birlik ve beraberliğin simgelerinden biri olan aşure geleneğinin ilçe genelinde farklı mahallelerde gerçekleştirilecek programlarla yaşatılacağı belirtildi. Açıklamada, tüm vatandaşlar aşure ikramlarına davet edildi.
Program kapsamında ilk etkinlik 26 Haziran Cuma günü saat 14.00’te Yakapınar Mahallesi’nde gerçekleştirilecek. Ardından 1 Temmuz Çarşamba günü saat 16.00’da Turan Mahallesi’nde vatandaşlarla buluşulacak. Aşure ikramları 3 Temmuz Cuma günü saat 14.00’te Merkez Cumhuriyet Meydanı’nda ve 4 Temmuz Cumartesi günü saat 14.00’te Hatay Mahallesi’nde devam edecek.
Bayındır Belediyesi, Muharrem ayının manevi atmosferini paylaşmak ve toplumsal dayanışmayı güçlendirmek amacıyla düzenlenen etkinliklere tüm ilçe halkının katılımını beklediklerini bildirdi.
0 Yorum
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Bir Yorum Bırakın