Bayraklı’da talepler çözüme kavuşuyor

Vatandaşla doğrudan iletişim, hızlı çözüm: Bayraklı Belediyesi'nin Çözüm Merkezi (ÇÖZMER) sayesinde 15 ayda 26 bin 456 başvuru çözüme kavuştu.

  • Oluşturulma Tarihi : 22.07.2025 12:29
  • Güncelleme Tarihi : 22.07.2025 12:29
  • Kaynak : BÜLTEN
Bayraklı’da talepler çözüme kavuşuyor haberinin görseli

Bayraklı Belediyesi, vatandaşlardan gelen talep ve şikayetleri hızlı ve etkili biçimde değerlendirmek için kurduğu Çözüm Merkezi (ÇÖZMER) ile önemli bir başarıya imza attı. Son 15 ayda 31 bin 767 başvuru alan merkez, bu başvurulardan 26 bin 456’sını çözüme kavuşturdu. Geriye kalan ve belediye dışındaki kurumları ilgilendiren 5 bin 311 başvuru ise yönlendirme yapılarak vatandaşlara bilgi verildi.

Bayraklı Belediyesi'nde ÇÖZMER farkı

Bayraklı BelediyesiÇözüm Merkezi, halkın taleplerine daha hızlı yanıt vermek veşikayet/önerileri en doğru şekilde değerlendirebilmek içinyenilikçi bir hizmet anlayışıyla çalışmalarına devam ediyor.Çözüm Merkezi, vatandaşlardan gelen başvuruları sosyal medya,telefon, WhatsApp, e-posta ve yüz yüze iletişimle alıyor. Bubaşvurular anında ilgili müdürlüklere iletiliyor. Bu iletişimkanallarıyla son 15 ayda gelen 31 bin 767 başvurudan 26 bin 456’sıçözüme ulaştırıldı. ÇÖZMER'e gelen başvurularda en çoktalep edilen konular arasında temizlik, park düzenlemeleri,veterinerlik, ulaşım ve ilaçlama hizmetleri öne çıktı.Başvuruların belediye dışındaki kurumları ilgilendiren 5 bin311’i ise vatandaşlara gerekli bilgilendirme yapılarak ilgilikurumlara yönlendirildi.

Başkan Önal’dan ÇÖZMER’e destek

Bayraklı BelediyeBaşkanı İrfan Önal, Çözüm Merkezi'ni ziyaret ederekçalışmaları yerinde inceledi. Görevli personelle bir araya gelenBaşkan Önal, gelen telefonları cevapladı ve talepleri çözümeulaşan vatandaşları arayarak bilgi verdi. Başkanın sesini duyanvatandaşlar şaşkınlıklarını gizleyemezken, doğrudantaleplerini iletme fırsatı buldukları için memnuniyetlerini dilegetirdi. Başkan Önal, vatandaşlarla doğrudan iletişim kurmanınkendilerini motive ettiğini belirtti.

En çok talep temizlik ve park düzenlemeleri için

Bayraklı BelediyeBaşkanı İrfan Önal, “Vatandaşlarımızla belediye arasındakiiletişimi güçlendiren bu sistemin şeffaf, hızlı ve çözümodaklı olması için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. ÇÖZMERsistemi ile vatandaşlarımız, istek ve şikayetlerini 7 gün 24saat belediyemize ulaştırabiliyor. Tüm başvurular, ÇözümMerkezi’nde çalışan ekip arkadaşlarımız tarafındantitizlikle değerlendiriliyor. Bu başvurular ilgili müdürlüklereyönlendiriliyor. Sorunların çözüm süreci boyunca vatandaşlarlasürekli iletişim kuruyoruz. Bugüne kadar bize ulaşan sorunlarıen kısa sürede çözüme kavuşturduk. Geri dönüşlerdenvatandaşlarımızın memnun kaldığını görmek bizi mutlu ediyor.Burada ben de vatandaşlarımızın telefonla ilettiği talepleriyerinde dinledim, sorunların çözümü için ilgili müdürlükleretalimat verdim. Ayrıca çözüme kavuşan sorunlarla ilgilivatandaşlarımızı aradım ve memnuniyetlerini dinledim; bu bizimiçin en büyük mutluluk. Halkımızın memnuniyetini en üstseviyeye çıkarmak, sorunları en aza indirmek için var gücümüzleçalışmaya devam edeceğiz” dedi.

ÇÖZMER sistemi nasıl işliyor?

BayraklıBelediyesi’ne ait tüm iletişim kanalları üzerinden yapılanbaşvurular, ÇÖZMER sistemine kaydediliyor ve anında ilgilimüdürlüklere yönlendiriliyor. Başvuru sahiplerine kısa mesajyoluyla bir başvuru numarası iletiliyor; böylece vatandaşlarsüreci çevrim içi olarak takip edebiliyor. Talep ve şikâyetlerhızlıca değerlendirilip çözüme kavuşturulduktan sonra, sonuçbilgisi yine başvuru sahibine aktarılıyor. Süreç sonunda dabaşvuru sistemi üzerinden kapatılıyor.

Başvuru yapmak çok kolay

Bayraklı halkı, ÇÖZMER’e aşağıdaki iletişim kanalları üzerinden 7/24 ulaşabiliyor:

Çağrı Merkezi: 0 (232) 477 20 00

WhatsApp:0 (232) 477 20 00

E-posta: iletisim@bayrakli.bel.tr

Web: ÇÖZMER Bayraklı