Sayfa Yükleniyor...
İzmir’in deneyimli reklamcılarının katkılarıyla kurulan İzmir Genç Reklamcılar Derneği, reklam sektörüne ilgi duyan gençleri bir araya getirerek mesleki gelişimlerine katkı sağlamayı hedefliyor. Dernek, aynı zamanda gençlerle profesyonel reklamcılar arasında köprü görevi görecek.
Sektöre girişte ilk adım İzmir’in gençlerine reklamcılıkla ilgili yeni bir ufuk açarak sektöre nitelikli iş gücü kazandırmayı
hedefleyen İzmir Genç Reklamcılar Derneği (İGRD) kuruldu. İzmir Reklamcılar Derneği’nin (İRD) destekleriyle hayata geçirilen dernek, sektöre ilgi duyan gençlerin mesleki becerilerini artırmalarına olanak sağlamak, sektördeki güncel trendleri takip etmelerini kolaylaştırmak ve profesyonel iş ağlarını genişletmelerini desteklemek için eğitimler, atölyeler, seminerler ve paneller düzenleyecek. Genç reklamcılar, dernek bünyesinde düzenlenecek etkinlikler aracılığıyla sektörün deneyimli isimleriyle tanışma, bilgi alışverişinde bulunma ve gelecekte iş birliği yapabilecekleri
profesyonel bağlantılar kurma fırsatı bulacak.
İzmir Genç Reklamcılar Derneği’nin kuruluş sürecinde önemli bir rol oynayan İzmir Reklamcılar Derneği Başkanı Turusan Çiner, kurulan derneğin sektörde büyük bir boşluğu dolduracağını vurgulayarak, “Gençlerin reklamcılık mesleğini daha güçlü bir şekilde sahiplenmelerini sağlamak istiyoruz. Onlara yalnızca sektörde yer edinmeleri için bir alan açmakla kalmıyor, aynı zamanda sorumluluk bilinci kazanmalarına ve sektör bilinciyle hareket etmelerine yardımcı oluyoruz. İGRD’nin bu noktada büyük bir boşluğu dolduracağına inanıyoruz. Genç meslektaşlarımızın gelişimini desteklemek bizim için çok önemli ve bu süreçte yanlarında olmaya devam edeceğiz” dedi.
Aralarında Barış Özbecerikli, Rüya Evci, Batuhan Durmaz, İlkim Gümüşkaya, Cemre Özmen, İlayda Su Al, Ahmet Meriç Kara ve Cemre Erel’in yer aldığı yönetim kurulu derneğin temel misyonuna ilişkin ortak bir açıklama yaptı. Açıklamada, “İzmir’de reklamcılığa ilgi duyan gençlerin kendilerini geliştirebilecekleri ve güçlü bir network oluşturabilecekleri bir platforma ihtiyaç vardı. Genç Reklamcılar Derneği olarak, sektörle daha yakın temas kurmalarını sağlayacak projeler geliştireceğiz. Eğitimler, paneller ve atölyelerle hem mesleki becerilerimizi artıracağız hem de sektördeki gelişmeleri yakından takip edeceğiz” denildi.
İzmir Genç Reklamcılar Derneği’nin genç reklamcıların sektöre adım atmalarını kolaylaştırmak için bir yol haritası da hazırladı. Bu bağlamda planlanan etkinliklerden bazıları şu şekilde:
Eğitim Programları ve Atölyeler: Reklamcılığın farklı alanlarında uzman isimler
tarafından verilecek eğitimler ve uygulamalı atölyeler.
Sektör Buluşmaları ve Paneller: Gençlerin sektör profesyonelleriyle doğrudan
iletişim kurmasını sağlayan etkinlikler.
Mentorluk Programları: Deneyimli reklamcılarla gençleri buluşturan ve kariyerlerine
yön vermelerine yardımcı olan rehberlik programları.
Ödüllü Yarışmalar: Yaratıcılığı teşvik etmek amacıyla düzenlenecek reklam
kampanyası yarışmaları ve projeler.