Vatandaşa hızlı destek

Ortak akıl ilkesi çerçevesinde, hizmet ve projelerin belirlenmesinde vatandaşların isteklerine öncelik veren Bornova Belediyesi, sosyal medyayı da etkin bir şekilde kullanıyor


  • Oluşturulma Tarihi : 24.09.2018 07:25
  • Güncelleme Tarihi : 24.09.2018 07:25
  • Kaynak : HABER MERKEZİ
Vatandaşa hızlı destek

Bornova Belediyesinin web sitesinde canlı destek uygulaması vatandaşların hayatını kolaylaştırıyor. Meclis kararlarından, kitap sorgulamaya, online vergi borcu ödemeden bilgilerini edinmeye kadar pek çok hizmeti web sitesi üzerinden alabilen Bornovalılar, canlı destek butonuna basıp hiçbir prosedüre takılmadan talep, şikayet ve önerilerini iletebiliyor. Bornovalıların talep, şikayet ve önerilerini hızlı bir şekilde ilgili birimlere iletmesini sağlamak amacıyla kurulan Canlı Destek Hattı’ndan son bir yıl içinde bin 172 bildirim alındı.
CANLI DESTEK HATTI
Kurumsal web sitesinin ana sayfasının sol üst köşesinde yer alan menüden ‘canlı destek’ butonuna tıklayan kullanıcılar, hafta içi 08.30-17.30 saatleri arasında operatör ile anlık olarak iletişime geçebiliyor. Talep, öneri ve şikayetlerini bu kanalla Bornova Belediyesine iletebilen vatandaşlar, bilgi sahibi olmak istedikleri konularda da uzman personelden destek alabiliyor. HABER MERKEZİ

Haber Merkezi