- Genel
- 15.04.2025 12:36
Ülke genelinde etkisi gösteren yoğun kar yağışının ardından vatandaşın ısınma ve yalıtım talepleri de arttı. Armut.com verilerine göre, oto kalorifer tamiri talebi bir önceki haftaya göre yüzde 77 yükselirken, kombi servislerindeki ihtiyacın ise yüzde 69 arttığı görüldü.
Ülkemizde 20-23 Şubat tarihleri arasına etkili olan yoğun kar yağışı, vatandaşları hızlı çözümler aramaya yönlendirdi. Türkiye'nin en büyük online hizmet platformu Armut.com'un verilerine göre, kar yağışıyla birlikte özellikle ısınma ve yalıtım hizmet taleplerinde dikkat çekici artışlar yaşandı.
Kış koşullarının ani olarak sertleşmesi sonrasında başta İstanbul olmak üzere büyük şehirlerde yaşayan vatandaşlar, ev ve iş yerlerinde hızlı çözümler aramaya başladı. Türkiye'nin en büyük online hizmet platformu Armut.com tarafından aktarılan verilere göre, kar yağışı etkisini yoğun olarak gösterirken halkın da ısınma, yalıtım, tamirat ve bakım hizmeti taleplerinde yüksek artışlar görüldü.
Kar yağışının ülke genelinde etkisini göstermesi sonrası, vatandaşlar en çok ısınma sistemlerinde yaşadıkları arızalar için çözüm aramaya başladı. Verilere göre, oto kalorifer tamiri taleplerinde yüzde 77'lik artış kaydedildi. Ayrıca petek vanası değiştirme talepleri yüzde 71, kombi servisi yüzde 69, petek tamiri ise yüzde 48 oranında arttı.
Isınma hizmetleri dışındaysa, dış ortamla teması minimize etmek için de pek çok talep oluştuğu tespit edildi.
Bu kapsamda pimapen pencere tamiri taleplerinde yüzde 69'luk artış kaydedildi. İç cephe mantolama hizmetlerinde yüzde 67’lik talep artışı yaşanırken, dış etkenlere karşı koruma sağlayan ve sıcaklık izolasyonu amacıyla kullanılan panjur tamiri talebinde ise yüzde 44 oranında artış görüldü. Veriler, özellikle uzun vadeli çözüm arayan kullanıcıların ısı yalıtımına daha fazla önem verdiğini gösteriyor.
Hizmete ulaşmanın en kolay ve güvenilir yolu olma amacıyla Armut 2011 yılında kuruldu. Armut.com, Türkiye’nin hizmet alanındaki en büyük online platformu ve Ar-Ge merkezi olarak faaliyet gösteriyor. 2022 yılında, İtalyan rakibi Pronto Pro ile güçlerini birleştiren şirket İstanbul ve Milan merkezli olarak yönetilirken; toplamda 26bin farklı kategoride 1.9 milyon hizmet verenle 22 milyon müşteriye hizmet veriyor. Armut, ProntoPro ve HomeRun markalarıyla Türkiye ve İtalya’nın yanı sıra aralarında İngiltere, Almanya, İspanya ve Fransa’nın da olduğu toplam 14 ülkede tadilattan, özel derslere kadar geniş bir hizmet yelpazesiyle operasyonlarını yürütüyor ve EMEA bölgesinde liderliği hedefliyor.