23 Haziran 2026, Salı 11:31
29°C İzmir

Bornova’da öğrencilere çilek fidesi dağıtıldı

Bornova Belediyesi, çocuklara doğa sevgisi ve üretim bilinci kazandırmak amacıyla Dokuz Eylül İlköğretim Okulu öğrencilerine çilek fidesi dağıttı. Özel saksılarda teslim edilen fideler, miniklere hem büyük bir mutluluk yaşattı hem de tarımsal farkındalık konusunda önemli bir deneyim sundu

  • Oluşturulma:
  • Kaynak: BÜLTEN
Bornova’da öğrencilere çilek fidesi dağıtıldı haberinin görseli
3 dk okuma süresi

Bornova Belediyesi, çevre bilinci ve tarımsal farkındalığı küçük yaşlarda geliştirmek amacıyla yürüttüğü çalışmalar kapsamında Dokuz Eylül İlköğretim Okulu öğrencileriyle buluştu. Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki’nin katılımıyla gerçekleştirilen etkinlikte öğrencilere çilek fideleri dağıtılırken, çocuklar kendi bitkilerini yetiştirmenin heyecanını yaşadı. Başkan Eşki, doğayla iç içe büyüyen nesiller yetiştirmenin önemine dikkat çekerek, çevre dostu projelerin ilçedeki okullarda devam edeceğini söyledi.

Özel saksılarda miniklere doğa sürprizi

Bornova Belediyesi Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü tarafından yürütülen bu anlamlı etkinlikte, minik öğrenciler için özel olarak hazırlanan saksı ve taşımayı kolaylaştıran şık çantalar kullanıldı. Kendilerine armağan edilen saksılardaki çilek fidelerini teslim alan çocuklar, büyük bir mutluluk ve heyecan yaşadı. Dağıtım töreni boyunca okul bahçesinde çocukların neşeli sesleri yükselirken, sınıf öğretmenleri ve veliler de Bornova Belediyesi'nin çocuklara yönelik bu çevre dostu yaklaşımına tam destek verdi.

- REKLAM -

Başkan Eşki: Geleceğe umut ve çevre bilinci ekiyoruz

 

Fide dağıtımı sırasında çocukların sırasına konuk olan, her biriyle yakından ilgilenerek tek tek sohbet eden Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki, tarımsal farkındalığın okul sıralarında başlaması gerektiğine dikkat çekerek, "Çocuklarımızın dijital dünyadan biraz olsun uzaklaşarak toprakla bağ kurması, doğayı tanıyarak büyümesi bizim en büyük hedeflerimizden biridir. Bugün burada 9 Eylül İlköğretim Okulu’ndaki evlatlarımıza kendi elleriyle büyütüp meyvesini toplayabilecekleri çilek fideleri armağan ettik. Saksılarına can suyu verirken üretmenin ne kadar emek isteyen ve kıymetli bir süreç olduğunu bizzat yaşayarak öğrenecekler. Aslında biz bugün sadece bir bitki dağıtmadık; çocuklarımızın kalbine doğa sevgisi, geleceğimize ise yeşil bir umut ektik. Bornova genelindeki okullarımızda çevre bilincini artıran, tarımı ve geri dönüşümü sevdiren projelerimizi aralıksız sürdüreceğiz." diye konuştu.

 

Çocuklardan Başkan Eşki’ye teşekkür

Çilek fidelerini nasıl sulayacaklarını ve bakacaklarını merakla soran miniklere bakım tüyoları veren Başkan Ömer Eşki, çocukların yoğun sevgisiyle karşılaştı. Etkinliğin sonunda neşeli anları ölümsüzleştirmek isteyen öğrenciler, öğretmenleri ve Başkan Eşki ile birlikte çilek saksılarını havaya kaldırarak bol bol hatıra fotoğrafı çektirdi.

- REKLAM -

Kaynak: BÜLTEN

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.