Buca Belediyesi, zabıta kadrosunu genç ve dinamik personelle güçlendirmeye devam ediyor. Yoğun eleme sürecini başarıyla tamamlayan 15 yeni zabıta memuru, Buca Belediyesi Meclis Salonu’nda düzenlenen törenle görevlerine başladı. Törene Başkan Vekili Hüseyin Benzer, belediye başkan yardımcıları, meclis üyeleri ve birim müdürleri katıldı.

“TÜM AMACIMIZ HALKA HİZMET ETMEK”
Yeni zabıta memurlarına hitap eden Başkan Vekili Hüseyin Benzer, zabıta personelinin belediyenin sahadaki en önemli temsilcilerinden biri olduğunu vurguladı.
Benzer, görevlerin hukuk, adalet ve etik kurallar çerçevesinde yürütülmesi gerektiğini belirterek vatandaşla iletişimde saygı ve empati vurgusu yaptı. “Bizim tüm amacımız vatandaşa hizmet etmek. Hepimiz vatandaşın emrinde çalışıyoruz. Onların üstünde değiliz, aksine onların emrinde olan insanlarız” dedi.
Benzer ayrıca, belediye çalışanlarının ortak sorumluluğuna dikkat çekerek, “Sizler nasıl belediye çalışanı iseniz, ben de Buca halkının bir çalışanıyım. Bunu hiçbir zaman unutmayacağız” ifadelerini kullandı.

“HİZMET ANLAYIŞINDA ETİK ÖNCELİK OLMALI”
Vatandaşlarla ilişkilerde dikkatli ve özenli olunması gerektiğini belirten Benzer, hizmetin temelinde insan odaklı yaklaşımın yer alması gerektiğini söyledi.
“İnsanlarımızı horlamayacağız, zorlamayacağız. Arkadaşlarımız belediyeyi temsil ettikleri için çok dikkatli davranacaklar, çok çalışacaklar” diyen Benzer, yeni memurlara görevlerinde başarılar diledi.
ADAY MEMURLUK SÜRECİ BAŞLADI
Göreve başlayan 15 zabıta memuru, mevzuat gereği bir yıllık aday memurluk sürecine girdi. Bu süreçte personel, temel ve hazırlayıcı eğitimlerin yanı sıra staj programlarını tamamlayacak. Değerlendirme sürecinin ardından başarılı olan zabıta memurları, asaleten görev yapmaya hak kazanacak.
0 Yorum
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Bir Yorum Bırakın