25 Haziran 2026, Perşembe 16:22
35°C İzmir

Menemen’de doğalgaz dönemi başlıyor: İlk kazma Emiralem’de vuruldu

Menemen’de yıllardır beklenen doğalgaz yatırımı için çalışmalar başladı. Başkan Aydın Pehlivan’ın girişimlerinin ardından ekipler ilk olarak Emiralem Mahallesi’nde sahaya inerken, doğalgaz olmayan 27 mahalle için de süreç hız kazandı

  • Oluşturulma:
  • Kaynak: BÜLTEN
Menemen’de doğalgaz dönemi başlıyor: İlk kazma Emiralem’de vuruldu haberinin görseli
3 dk okuma süresi

Menemen’de doğalgaz altyapısının yaygınlaştırılması için başlatılan çalışmaların ilk adımı Emiralem Mahallesi’nde atıldı. Menemen Belediye Başkanı Aydın Pehlivan’ın İzmirgaz Genel Müdürlüğü ile gerçekleştirdiği görüşmelerin ardından başlayan çalışmalar, ilçede doğalgaz bekleyen mahallelerde büyük memnuniyet yarattı. Belediye yönetimi, doğalgaz hizmetinin ilçenin farklı bölgelerine ulaştırılması için ilgili kurumlarla koordineli şekilde çalışmalarını sürdürüyor.

BAŞKAN PEHLİVAN: MENEMEN’İN HAK ETTİĞİ NOKTAYA GELMESİ İÇİN ÇALIŞMALARIMIZI SÜRDÜRÜYORUZ

Menemen Belediye Başkanı Aydın Pehlivan’ın geçtiğimiz günlerde gerçekleştirdiği İzmir Doğal Gaz Genel Müdürlüğü ziyareti, kısa sürede somut sonuç verdi. Emiralem’de doğalgaz altyapısı için ilk kazma vurulurken, ilçede doğalgaz seferberliği resmen başlamış oldu.
Başkan Pehlivan, gelişen ve büyüyen Menemen’in ihtiyaç duyduğu yatırımları hayata geçirmek için yoğun çaba gösterdiklerini belirterek, “Menemen’in hak ettiği noktaya gelmesi için çalışmalarımızı ve temaslarımızı sürdürüyoruz. Müjdeli haberimizin ardından bugün itibarıyla çalışmalar başladı. İlçemize hayırlı olsun” dedi.

- REKLAM -

İLK ETAPTA EMİRALEM’DE ÇALIŞMA BAŞLADI

Haziran ayının başında İzmirgaz Doğalgaz Genel Müdürü Ahmet Yetik ile bir araya gelen Başkan Pehlivan, doğalgaz hizmeti bulunmayan 27 mahallenin taleplerini muhtarların dilekçeleriyle birlikte iletmişti. Görüşmenin ardından başlayan süreçte ekipler ilk olarak Emiralem Mahallesi’nde çalışmalara başladı. Doğalgaz altyapı çalışmalarının başlaması mahalle sakinleri tarafından da memnuniyetle karşılandı. Vatandaşlar, uzun yıllardır beklenen yatırımın hayata geçirilmesinden duydukları mutluluğu dile getirdi.

“MENEMEN’İN HER KÖŞESİNE HİZMET ULAŞTIRIYORUZ”

Doğalgazın bölgeye önemli bir konfor ve yaşam kalitesi sağlayacağını ifade eden Menemen Belediye Başkanı Aydın Pehlivan, ilçenin her noktasına hizmet götürme hedefiyle çalıştıklarını söyledi.

Pehlivan, “Hemşehrilerimizin uzun süredir beklediği doğalgaz altyapı çalışmaları bugün Emiralem’de başladı. Bölgemize konforu, yaşam kalitesini ve modern şehircilik hizmetlerini kazandıracak bu yatırımın ilçemize hayırlı olmasını diliyorum. Menemen’imizin her köşesine hizmet ulaştırmak için çalışmaya devam ediyoruz. Üzerimize düşen yükümlülükleri yerine getirirken, iş birliği içinde olduğumuz kurumlarla ilgili süreçleri de titizlikle takip ediyoruz. Doğalgaz çalışmalarının tamamlanmasıyla birlikte ilçemizin değeri daha da artacak” diye konuştu.

- REKLAM -

Kaynak: BÜLTEN

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.