- İzmir
- 16.05.2025 14:47
Narlıdere Belediyesi Komşu İletişim Merkezi’nin 6 aylık faaliyet raporuna göre, vatandaşlardan gelen 2 bin 497 talebin 2 bin 306’sı çözüme kavuşturuldu
Narlıdere Belediyesi, hizmet kalitesini yükseltmek ve vatandaşların taleplerine daha hızlı çözümler sunmak amacıyla Haziran 2024’te hayata geçirdiği Komşu İletişim Merkezi (KİM) ile ilgili 6 Aylık Durum Raporu’nu açıkladı. Belediye ile vatandaşlar arasında köprü işlevi gören KİM üzerinden yapılan başvuruların 6 ayda 2 bin 497’si alınırken, bunlardan 2 bin 306’sı çözüme kavuşturuldu.
Narlıdere Belediyesi, 1 Haziran-2 Aralık tarihleri arasında KİM aracılığıyla vatandaşlardan gelen 2 bin 497 talebin 2 bin 306’sını çözüme kavuşturdu. En fazla talep ve çözüm, saha birimleriyle ilgili oldu. Narlıdere Belediyesi KİM Durum Raporu’na göre, 6 aylık dönemde şu talepler sonuçlandırıldı:
Narlıdere Belediyesi KİM Durum Raporu, saha birimlerinin çözüm performansını da gözler önüne serdi. Raporu göre, taleplerin ortalama çözüm süresi şu şekilde gerçekleşti: Temizlik İşleri Müdürlüğü'nde 7 gün, Fen İşleri Müdürlüğü'nde 11 gün, Park ve Bahçeler Müdürlüğü'nde 6 gün, Veteriner İşleri Müdürlüğü'nde 2 gün ve Zabıta Müdürlüğü'nde 4 gün.
Vatandaşların sorunlarını daha hızlı ve etkili bir şekilde çözmek amacıyla hizmet veren Narlıdere Belediyesi KİM, gelen soruları yanıtlamakla kalmayıp, şikayet ve talepleri ilgili belediye birimlerine ileterek çözüm süreci hakkında vatandaşları bilgilendiriyor. Vatandaşlar, KİM’e şahsen başvuru yaparak, ya da sosyal medya (narliderekim), WhatsApp ve çağrı merkezi (0553 0 376 000) ile web sitesi üzerinden kolayca ulaşabiliyor. Belediyenin yetki alanına girmeyen talepler ve şikayetler ise KİM personeli tarafından ilgili kurum ve kuruluşlara yönlendirilerek çözülmesi sağlanıyor.