- Eğitim
- 16.05.2025 16:23
Reklamcılık Vakfı tarafından düzenlenen ADforce Üniversite Buluşmaları kapsamında Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü öğrencileri, sektörün deneyimli isimleriyle bir araya geldi. Öğrenciler, atölye çalışmaları ve yaratıcı brief sunumlarıyla gerçek iş deneyimi yaşadı.
Reklamcılık Vakfı tarafından geleneksel olarak düzenlenen ADforce Üniversite Buluşmaları, bu yıl Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü öğrencileriyle gerçekleştirildi. Etkinliğe Concept İstanbul Reklam Ajansı Başkanı Barış Alemdar ve Pastavilla Kurumsal İletişim Yöneticisi Buket Özbay konuk olarak katıldı. Söyleşi ve atölye çalışmalarıyla interaktif bir ortamda geçen buluşmada, öğrenciler Pastavilla’nın Mac&Cheese ürünü için yaratıcı reklam fikirleri geliştirdi. Sunumlar sonunda dereceye giren öğrenci grupları, Reklamcılık Vakfı tarafından ödüllendirildi.
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü’nün kendisi için her zaman yerinin başka olduğunu vurgulayan Barış Alemdar, “Öğrencilerin reklamcılığa olan ilgisini görmekten çok mutlu oldum. Öğrencilerin heyecanı çok yüksekti ve çok güzel fikirler dinledik. On yıl sonra yeniden bir araya geldiğim Ege Üniversitesi Reklamcılık Bölümü öğrencilerinin aynı heyecanını korumalarından çok memnun oldum.” dedi.
Barış Alemdar’dan sonra söz alan Buket Özbay ise Pastavilla markasının iletişim çalışmalarından ve öğrencilerin üzerine çalıştıkları Mac&Cheese ürünü ile ilgili reklam briefini paylaştı. Sonrasında Mac&Cheese ürünü için öğrencilerin geliştirdiği reklam fikirlerini dinleyen Barış Alemdar ve Bukey Özbay, öğrencilere yorumlarını aktardılar. Sunumlarıyla gerçek bir iş deneyimi yaşayan Reklamcılık Bölümü öğrencilerinden dört grup yarışmadaki çalışmalarıyla dikkat çekti. Birinciliği Ceren Kelleci ve Beyza Çalışkan ile Feyza Özyaman ile Azra Çetinkol’dan oluşan iki grup paylaştı. İkinciliği Durdu Beste Selek, Tuğba Durak ve Dilara Adişe’den oluşan grup alırken; üçüncülüğü ise Belinda Ber, Sıla Kocamanoğlu ve Şule Emine Toktaş’ın oluşturduğu grup kazandı. Etkinlikte sıralamaya giren öğrenciler Reklamcılık Vakfı tarafından çeşitli ödüller kazandı.