- Ekonomi
- 09.07.2025 15:13
Hepsiburada'nın üyelik bazlı sadakat programı Premium, üçüncü yılını 3,5 milyon üyesiyle kutluyor. Bugüne kadar 25 milyar TL'lik fayda sağlayan program, yeni kampanyalarla alışverişi daha ekonomik hale getiriyor ve kullanıcıların hayatını kolaylaştırmaya devam ediyor.
Hepsiburada, üyelik bazlı sadakat programı Hepsiburada Premium’un 3. yılını kutlarken, bugüne kadar 3,5 milyon üyesine toplamda 25 milyar TL'lik fayda sağladı. Üyelerine sunduğu özel avantajlarla fark yaratan program, "Daha Ucuzunu Bulursan Farkı İade" kampanyası ve “Peşin Fiyatına 9 Taksit” fırsatları gibi yeni uygulamalarla kullanıcıların alışveriş deneyimlerini daha avantajlı hale getiriyor. Ayrıca, 3. yıl dönümüne özel yapılan indirim kampanyaları da Hepsiburada Premium üyelerinin alışverişlerine büyük katkı sağlıyor.
Konuyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Hepsiburada Pazarlama Grup Direktörü Soner Beyhan, Hepsiburada Premium’un sadece bir sadakat programı değil, kullanıcıların hayatını kolaylaştıran bütünsel bir değer sunduğunu vurguladı: “Hepsiburada Premium’u hayata geçirirken hedefimiz sadece alışverişi değil, hayatı kolaylaştırmaktı. Üç yıl önce başlattığımız bu program, bugün 3,5 milyonun üzerinde üyeye ulaştı ve Premium sayesinde müşterilerimiz üç yılda 25 milyar TL fayda elde etti. Premium alışverişin ötesine geçen çok boyutlu bir kullanıcı deneyimine dönüştü. Premium’un üçüncü yıl dönümünde üyelerimize özel sunduğumuz ‘Daha Ucuzunu Bulursan Farkı İade’ kampanyası da bu vizyonun bir parçası. Hepsiburada satıcılı ve kampanya işaretli ürünlerde, aynı ürünün başka bir e-ticaret pazar yerinde daha uygun fiyata satıldığının tespiti halinde aradaki farkı iade ediyoruz. Bu süreci, kullanıcı güvenliğini ve memnuniyetini önceleyen şeffaf bir sistemle yönetiyoruz. Bizim için sadakat; yalnızca avantaj sunmak değil, müşterinin hakkını gözetmek, onun lehine pozisyon almak ve güvenini her gün yeniden kazanmak. Bu kampanyayı da tam olarak bu anlayışla hayata geçirdik. Müşterilerimiz artık alışverişlerinde anında %3 Hepsipara kazanabilecek ve 30 gün içerisinde harcayabilecek.”
“Premium’un üçüncü yılına özel sunduğumuz bir diğer kampanya ise vade olanağıyla ilgili çözümleri. ‘Peşin Fiyatına 9 Taksit’ kampanyamızla, Premium üyelerimiz anlaşmalı bankalarla yaptıkları alışverişlerde vade farkı ödemeden 9 aya kadar taksit imkanından faydalanabiliyor. Bu uygulamayla özellikle büyük hacimli ya da dönemsel ihtiyaçlarda kullanıcılarımızın bütçesini rahatlatmayı hedefliyoruz.”
Hepsiburada Premium üyeliği ile sunulan hediye Max üyeliğinin kullanıcılardan yoğun ilgi gördüğünü belirten Beyhan “Yerli ve uluslararası birçok dizi, film ve belgeseli barındıran Max, Premium üyelerimizin günlük yaşamına keyif katıyor. Aynı zamanda ulaşım, yemek, etkinlik gibi farklı alanlardaki iş birliklerimizle Premium, sadece alışverişin değil, hayatın her alanının kolaylaştırıcısı konumunda. Tüm bu ayrıcalıklar, Hepsiburada Premium’un yalnızca alışverişi değil, yaşamı da daha avantajlı ve keyifli hale getirmesini sağlıyor” dedi.
Premium kullanıcıları üç yıllık süre zarfında 125 milyondan fazla sipariş verdi. Kullanıcılara sağlanan toplam fayda 25 milyar TL’ye ulaşırken, yalnızca ücretsiz kargo avantajı sayesinde 4,5 milyar TL’lik tasarruf sağlandı.
Üyelere şimdiye dek 1,5 milyar TL değerinde Hepsipara kazandıran Premium, dijital içerik tarafında da güçlü bir etki yarattı. Max platformu üzerinden 175 milyon saati aşan içerik izlenme süresiyle Premium, kullanıcıların günlük yaşamına da değer kattı.
Hepsiburada Premium’un 3. yılına özel olarak 7–14 Temmuz tarihleri arasında kişisel bakım, moda, teknoloji, ev-yaşam ve birçok kategoride Premium üyelerine özel indirimler sunuyor. Sepette indirimler, çoklu alımlarda ekstra fırsatlar, kuponlar ve sepet tutarına özel kampanyalarla Premium ayrıcalıklarıyla Hepsiburada kullanıcılarını bekliyor.