- 12.05.2021 11:10
İzmir engelsiz kent haline geliyor
İzmir’i engelsiz kent haline getirmek için çalışmalarını yoğunlaştıran İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, engelli yurttaşların her konuda yanında olmaya devam ediyor. 10-16 Mayıs tarihleri arasındaki Engelliler Haftası kapsamında konuşan Başkan Tunç Soyer, “Engellilerin sorunlarına dikkat çekmek amacıyla kurulan Farkındalık Merkezi’nin ikincisini Örnekköy’de hizmete açtık. Engelli ebeveynlerinin eğitim ihtiyaçları için Limontepe’deki Ebeveyn Eğitim ve Bilgi Merkezi’nin çalışmalarını da hızlandırdık. İzmir’de 50’ye yakın mavi bayraklı plajı erişilebilir hale getiriyoruz. Engelli midibüslerimiz ve engelsiz duraklarımız devreye giriyor. İzmir’de artık engeller kalkıyor” dedi